Shoplog Kruidvat & Bruna + unboxing


Vind je mijn videos leuk? Voor meer, abonneer op mijn kanaal!

Op een of andere manier heb ik de neiging om Engels te gaan praten (typen) maar ik doe het toch maar niet haha. Ik heb hier een – voor mij – hele leuke shoplog en ik ben super blij met wat ik gekocht heb. Ik wilde het gewoon even laten zien en foto-shoplogs zijn niet echt meer mijn ding (sinds ik het maken van videos herontdekt heb…) maar ik heb nog wel een leuke foto voor jullie want mijn H&M laarzen kwamen binnen (ongeveer 1,5 uur nadat ik deze video heb opgenomen)… :)

016

007
De hak is 9 cm en ik heb ze online gekocht bij H&M voor 12,-.

Hebben jullie nog leuke dingen geshopt?

3 thoughts on “Shoplog Kruidvat & Bruna + unboxing

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

