Beauticology | Thinking of you…

117
Ik ga dit setje van Beauticology reviewen. Het setje is heel erg roze, en echt heel erg schattig. Compleet met een cupcake op de verpakking :)

118
De verpakking is heel erg schattig, heel leuk en ook heel erg meisjesachtig. Ik denk wel dat je er van moet houden, maar persoonlijk vind ik het heel erg leuk!
007

008
Wel is het moeilijk om het zeepje eruit te krijgen. Heel vervelend, dat plakkerige spul. Ik kreeg het er echt niet af.

”The essence of beauty is more than skin deep. Love yourself and indulge your body and senses with these fun and delicious frangrances dedicated and designed to make you smile.”

012
Strawberry Cupcake shower crème is een prima douchegel met een héérlijke geur. Het geeft je huid een lekkere zoete geur (niet te zoet) en verzorgd je huid een beetje. 

006
Cherry Cupcake body wash is fijn alleen echt súperzoet. Ergens ruikt het naar cherry candy canes, tenminste daar doet het mij aan denken. Als het in je huid ‘getrokken’ is ruikt het ineens veel minder naar candy cane, gewoon nog een beetje kersachtig, heel lekker! En nog een pluspunt (zoals te zien op de foto): er zitten glitters in!

009
Marshmallow Cupcake soap ziet er niet zo heel erg lekker uit, het is een beetje beige-achtige kleur (niet op de foto). Deze vind ik het minste van de drie, omdat ik de geur niet geweldig vind (het ruikt niet helemaal naar marshmallows) en ik – nog – niet zo’n fan van vaste zeep ben.

Dit setje is te koop bij Kruidvat voor 4,49 euro en een perfect cadeautje voor de feestdagen!

Houd jij van zoete geuren?

3 thoughts on “Beauticology | Thinking of you…

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

