Old pictures

Hoi iedereen! Fijne 1e kerstdag! Vergeet niet om te genieten van de cadeautjes en de snoepjes :)
20111023_9
Old pictures, foto’s die ik al heel lang niet meer gezien heb en eigenlijk vergeten ben.Deze foto bijvoorbeeld, ik heb er niks mee gedaan want ik vond dat ik er niet leuk op stond. Maar ja, het valt eigenlijk best wel mee. De kwaliteit is netjes gezegd vreselijk maar ja, het gaat om het idee toch :) Deze foto is gemaakt op Offline 4.0 (I think).

20111023_6
Met het beschamende (oke, eigenlijk maakt het me niks uit) ‘goSupermodel’ op de achtergrond en mijn bril waar ik echt super enthousiast over ben – ahum – vond ik deze ook niks. Maar koekiemonster blijft leuk :)

20111205_13
Deze is best schattig :)

20111216_31
Ik denk dat mijn haar hier gekruld is want zulke krullen heb ik al jaren (zo’n 8/9) niet meer.

20110821_14
Hier kijk ik best leuk haha…

20110821_38
Sunny! En niet zo’n geweldige combinatie van kleren (hieronder zat een wijde 3-kwart broek…).

20110821_69
Ik wil dat haar terug!

Conclusie: ik ben echt heel erg veranderd (ik ben minder schattig, ookal zal ik daar over 2 jaar wel weer anders over denken). Deze foto’s zijn van 2011 en 2012 dus 1/2 jaar terug. Ik vind deze foto’s echt heel erg leuk, die met Milan (DitIsMilan) en met Koekiemonster vooral :)

Vind jij ook dat ik heel erg veranderd ben & ben jij zelf veranderd?

2 thoughts on “Old pictures

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

