Essie swatches

Fijne 2e kerstdag iedereen! Ik hoop dat jullie het gezellig hebben met familie en vrienden en natuurlijk voorzien zijn van een heleboel lekker eten (chocola!).

087
Helemaal Christmas- of winterproof zijn deze nagellakjes niet, maar leuk zijn ze wel! Dit zijn mijn eerste lakjes van Essie, en ik ben er super blij mee!

Ik draag 2 laagjes nagellak, tenzij anders vermeld.
006

001
Chubby Cheeks is een heel mooi creamy oranje/roze kleurtje. Ik kreeg de kleur niet helemaal goed op de foto, het is minder oranje dan dat het op de foto’s lijkt. Ik vind het een mooi kleurtje, perfect voor lente/zomer.

010

007
Sew Psyched is donkergroen, daarmee wel lekker winters, maar een kleur die je niet vaak zult dragen. Jammer, want het is een heel erg mooi kleurtje. Het is een beetje leger/camouflage groen met (zoals je op de eerste foto kunt zien) heel veel kleine glittertjes.

011

014
Miss Fancy Pants is een simpel grijs kleurtje, perfect voor de grijze koude winterdagen. Deze Miss is heel draagbaar en prima voor elke dag.

016

017
Vanity Fairest dekt helaas niet met 2 laagjes, anders zou deze ontzettend schattig zijn. Maar dat had ik al gedacht, dit is een soort ‘my-nails-but-better’ kleurtje, niks mis mee! Deze kun je elk seizoen dragen, het is een creamy kleurtje met heel veel kleine (zilveren) glittertjes erin.

020

023
Sole Mate is een mooie donkerrode kleur. Een vampy kleur, maar chic en leuk voor de feestdagen. Winters, dat zeker.

024

025
Merino Cool is zeker een koel kleurtje. Het is een mix tussen grijs en paars, en ik vind ‘m super voor de winter, Dit soort kleurtjes vind ik heel erg mooi. Sorry voor de rode randjes eromheen, rode kleuren blijven nou eenmaal moeilijk weg te halen. Ook dit kleurtje is winters.

116

110
Leading Lady is tja, wat zou ik hier over zeggen? Die glitters zijn prachtig, en deze is net als Sole Mate heel erg geschikt voor de feestdagen. Met deze vallen je nagels toch een beetje meer op, het is maar net wat je zelf leuk vind. Maar in tegenstelling tot Sole Mate denk ik dat deze ook nog wel kan in de zomer.

027
Essie is te koop bij Etos of Bol.com voor 10,16 (Etos) of 10.17 (Bol.com).

Welk kleurtje is jouw favoriet?

4 thoughts on “Essie swatches

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

