Douchegel & deo no-buy

016
Nee. Ik ga het niet meer kopen. Neeeee gewoon niet. Ik heb er te veel dus het is niet nodig!

Want ja, die van Dove die is zoooo lekker. En nieuw, die moet ik ook even hebben. En dat terwijl er nog een heleboel op me te wachten staat. Thuis, gewoon in deze la ^^.

Het is echt heel slecht van me, want ik heb sommigen echt al een jaar ofzo (niet opengemaakt gelukkig), dus die moet ik echt op gaan maken. Dit is mijn (enigste…) goede voornemen voor 2013.

Wat zijn jouw goede voornemens? Koop jij ook altijd nieuwe dingen voordat het oude op is?

2 thoughts on “Douchegel & deo no-buy

  1. justjaxelle

    haha , herkenbaar ! heb het zelf met douchegel ,dat geraakt gewoon niet op ! & ondertussen krijg je het overal , en blijft het gewoon liggen :) xoxo A.

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

