Goede voornemens voor 2013

Op heel veel blogs verschijnen nu goede voornemens, compleet met ‘evaluatie’ van vorig jaar. En ik vind het wel een heel leuk idee om dus over een jaar (2014 al weer…) te gaan kijken of ik het een beetje goed heb gedaan.

Minder snoep & meer fruit (minder cola & meer water).
Het is niet zo dat ik heel erg veel snoep eet, maar wel heel weinig fruit. Op een of andere manier vergeet ik het heel vaak (lees: altijd) en tja, ik doe het gewoon niet. Daarnaast staat cola niet alleen voor cola, maar gewoon voor ‘koolzuurhoudende dranken’ haha. Als ik bijvoorbeeld een flesje cola mee naar boven (mijn kamer dus) neem dan drink ik ‘m ook op omdat ik dan gewoon bijvoorbeeld een video op YouTube kijken en dan dat tijdens het kijken op drink. Dat is 1 cola flesje per dag en dat is veel te veel. Goede voornemen is dus water en fruit mee naar mijn kamer! :)

Beter plannen qua school.
Ik heb nu een plan bord en daar ga ik ook echt iets mee doen, dat hoop ik in ieder geval heel erg. Ik ben slecht in plannen. Ook moet ik goed onthouden dat school voor gaat op mijn blog, hoe veel leuker mijn blog dan ook is.

Belangrijke, leuke & speciale momenten van 2013 bewaren.
Dit is een heel ruim voornemen, ik kan bijvoorbeeld kaarten kopen van plaatsen waar ik geweest ben en die bewaren maar ook foto’s maken van momenten waarop ik mensen meet (hopelijk gaat dat vaak gebeuren). Gewoon zorgen dat 2013 veel van die momenten heeft :).

Meer doen aan mijn blog, vaker vloggen & mijn kamer netjes houden.
Deze heeft wel veel dingen maar het komt neer op dingen onderhouden. Zorgen dat er vaker iets online staat op m’n blog – ook al gaat school voor -, vaker vloggen op m’n vlogchannel (hier heb ik al wat ideetjes voor maar meer zijn natuurlijk altijd welkom) en zorgen dat mijn kamer opgeruimd is. In een opgeruimde kamer kan je beter werken dus is het huiswerk eerder af en is er meer tijd voor m’n blog! :)

Ik wilde niet te veel voornemens doen, want liever weinig die ik waar kan maken dan veel waar je helemaal niets mee doet :) Heb jij goede voornemens dit jaar?

12 thoughts on “Goede voornemens voor 2013

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

