99 vragen die niemand ooit stelt (TAG)

Ik ben ‘terug’ qua bloggen, denk ik. Ik vind het namelijk nog steeds heel erg leuk maar het lukt gewoon niet op dit moment. Ik wilde iets plaatsen en maakte doen dus een tag. Dit is wel een hele lange tag, 99 vragen namelijk. Ik denk wel dat het een leuke tag is, ook om te lezen, omdat dit echt dingen zijn die je normaal niet echt over iemand te weten komt. Veel leesplezier! (waarschuwing: veel tekst!)

 1. Slaap je met je kast deur open of dicht? Dat verschilt elke  nacht. Als ik ‘m vergeten ben dicht te doen dan staat ie open, maar normaal gesproken dicht.

2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Ja, als ze nog niet op zijn.

3. Slaap jij met je dekens ingestopt of niet? Niet ingestopt. :)

4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Eh, nee.

5. Gebruik jij post-it notes? Jaa (ik heb er veel te veel).

6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Ik knip ze meestal niet uit maar heb dan wel zoiets van ‘Ohh dat is handig’ (denk aan McDonalds en La Place) maar gebruik ze dan nooit.

7. Wordt je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Een zwerm bijen denk ik.

8. Heb je sproeten? Ja heel veel, en in de zomer is het echt erg.

9. Lach je altijd op foto’s? Ja eigenlijk wel.

10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Ik heb niet echt één bepaalde ergernis, ik heb er wel meer. Soms kan ik me gewoon heel erg ergeren aan bepaalde trekjes van mensen.

11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Nee.

12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Wel is als ik nodig moest en er geen wc’s waren (bijvoorbeeld onderweg naar vakantie), maar dat is sowieso 6/7 (of meer) jaar terug.

13. En gepoept?? Nee.

14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Ja.

15. Bijt je op je pen? Vaak wel bij vakken zoals wiskunde, als ik heel erg moet nadenken.

16. Met hoeveel mensen heb jij deze week geslapen? Even denken, 1, 10, 20… Nul.

17. Hoe groot is jouw bed? Eenpersoonsbed, ehm, 80 x 200 ongeveer.

18. Wat is je favoriete liedje deze week? Ik heb echt geen idee.

19. Mannen die roze dragen? OK :). Vrouwen dragen ook broeken (ook al hoeven mannen van mij geen rokjes aan…) en blauw.

20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Soms wel, op Disney Channel, maar dat is dan niet mijn 1e keuze (broertje en zusje…).

21. Wat is je minst favoriete film? Ik vergeet films altijd meteen als ik ze niet leuk vind, maar ik weet dus echt geen film die ik niet leuk vind.

22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Diep.

23. Wat drink je bij je avondeten? Limonade.

24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Mayonaise van de McDonalds.

25. Wat is je favoriete eten? Pizza, lekker gezond haha.

26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Disney-films eigenlijk, in het algemeen. Die hebben zo’n mooi verhaal. Daarnaast vind ik Twilight en HP toch ook wel erg leuk.

27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Uhh daar ben ik niet zo van dus ik weet niet.

28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Nee.

29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Op dit moment een hele harde ‘NEE’ haha.

30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Heel lang geleden, ik schrijf nooit brieven. Ik schrijf soms wel kaartjes voor mensen hun verjaardag maar daar blijf het bij, ookal zijn brieven veel leuker.

31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nee.

32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nee :)

33. Ooit zonder benzine gezeten? Ja, die ene keer toen ik naar Australië ging met mijn nieuwe BMW. Ik dacht dat ik dat wel even kon doen met 1 volle tank :D.

34. Favoriete broodje? Tosti of zo’n afbakbroodje met ham & kaas.

35. Het lekkerste ontbijt? Zelfgebakken brood (met zo’n broodmachine of anders van de bakker), ham, een eitje (gebakken) en vruchtensap.

36. Hoe laat ga je naar bed? Half 10 (lees: dan ga ik naar boven).

37. Ben je lui? Ja soms wel haha.

38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Ik kan me niet zo heel veel meer herinneren omdat we het op school elk jaar deden maar ik weet nog wel dat ik een keer als ‘rockchick’ ging en als prinses (2x met een andere jurk).

39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Wow haha dat is echt heel anders dan de ‘normale’, ik ben een tijger (1998) volgens google.

40. Hoeveel talen spreek je? Ik spreek Duits, Frans, Engels en Nederlands, 4 dus.

41. Heb je een tijdschrijft abonnement? Nee ik moet maar weer ‘ns eentje nemen want mijn abonnement van Hoe Overleef Ik is afgelopen (was een jaarabonnement) maar m’n vader heeft het druk dus heeft nog niet verlengt (misschien neem ik ook nog wel een ander abonnement, ik weet het nog niet).

42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord. Ajax omdat mijn hele familie daar voor is.

43. Ben je koppig? Dat kan ik zijn maar meestal niet.

44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Geen idee.

45. Kijk je naar soaps? Ja ik kijk gtst maar dat is een – slechte – gewoonte.

46. Heb je hoogtevrees? Nee.

47. Zing je in de auto? Nee.

48. Zing je in de douche? Ja.

49. Dans je in de auto? Nee.

50. Ooit een pistool gebruikt? Toen ik achtervolgd werd door de koningin van Timboektoe moest ik wel. Nee dus ;)

51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Vorig jaar, een schoolfoto.

52. Vind je musicals stom? Nee.

53. Vind je kerst stressvol? Nee, ik hoef niet echt iets voor te bereiden.

54. Ooit Pierogi gegeten? Geen idee wat dat is.

55. Favoriete fruittaart? Citroencake.

56. Wat wilde je vroeger worden? Juf, of advocaat, of geheim agent (stiekem nog steeds), of natuurlijk prinses.

57. Geloof je in geesten? Nee.

58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Ja.

59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen.

60. Draag je slippers? Ja.

61. Draag je een badjas? Nee.

62. Wat draag je in bed? Een pyjama.

63. Eerste concert? K3.

64. Kruidvat, Etos of DA. Kruidvat

65. Nike of Adidas? Nike, want daar heb ik meer van.

66. Cheetos of Doritos? DORITOS!!!

67. Pinda’s of zonnebloempitten? Pinda’s.

68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee.

69. Ooit danslessen gehad? Ik heb een keertje meegedaan met een street dance groep. Telt dat?

70. Wat voor beroep doet jouw man later? Iets wat hij leuk vind.

71. Kan jij je tong oprollen? Nee (al heel vaak geprobeerd).

72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nee, wij hebben geen spellingswedstrijden.

73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Nee.

74. Heb je recordable cd’s in huis? Ja :)

75. Kun je recordable cd’s branden? Nog nooit gedaan maar ik denk dat het wel kan (ik kan ook printen zonder dat ik het 8 keer krijg in plaats van 1, goed he).

76. Brand je vaak wierook? Nee

77. Ooit verliefd geweest? Niet echt.

78. Naar welk concert zou je graag willen? Geen voorkeur eigenlijk.

79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Ik ga nooit naar concerten.

80. Hete thee of ijsthee? IJsthee dan.

81. Thee of koffie? Thee.

82. Mars of Snickers? Snickers.

83. Kun je goed zwemmen? Ja :)

84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Ja.

85. Ben je een patient? Nee. (?)

86. DJ of een Band op je bruiloft? Als ik moet kiezen een leuke band.

87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Ja.

88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Nee.

89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Ik wist niet dat er zwarte olijven bestonden haha. Groene dan.

90. Kan je haken of breien? Ik kan/kon haken, en breien. Alleen heb ik ‘t al een tijdje niet meer gedaan.

91. De beste plek voor een openhaard? De woonkamer.

92. Wil je trouwen? Ja, maar over een heleboel jaartjes pas.

93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? /

94. Wie was je middelbare school “crush”? Heb ik niet en anders zou ik het ook niet zeggen aangezien ik nog op de middelbare school zit.

95. Word je boos als iets niet gaat op jou manier? Nee.

96. Heb je kinderen? Nee haha.

97. Wil je kinderen? Ja ooit denk ik wel.

98. Wat is je favoriete kleur? Paars.

99. Mis je nog iets? Een weekend van 3 dagen.

Als je deze tag ook in hebt gevuld mag je in je comment de link naar het artikel achterlaten, ik heb heel erg benieuwd naar jullie antwoorden!

6 thoughts on “99 vragen die niemand ooit stelt (TAG)

  1. Pingback: De grote 99 vragen die niemand ooit stelt, Tag | Chercherryable

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

