Wat wil jij van mij weten?

Het lijkt me erg leuk om een Q&A filmpje of artikel te maken dus hierbij vraag ik jullie om vragen naar mij te mailen, op twitter te sturen of in de comments achter te laten. Ik zal hier van een lijstje maken met zo veel mogelijk vragen en die dan voor jullie beantwoorden!

Je mag alles vragen, maar vragen als ‘wat is je pincode’ zal ik niet beantwoorden ;). Het hoeven niet per se  oppervlakkige vragen te zijn of juist persoonlijk, gewoon iets wat jij van mij wilt weten :D

Hebben jullie vragen voor mij? Je mag meerdere vragen insturen.

2 thoughts on “Wat wil jij van mij weten?

  1. Trendlish

    Ik heb wel een vraag! :) Hoe ben je begonnen met bloggen? En wat vind je het leukste er aan? Oh en nog een paar vragen: wat is je allerallergrootste hobby? En wat zou je nog een keer willen doen in je leven?

    Oja er is momenteel een winactie op mijn blog gaande.

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

