Photographs #3 December & Januari

Tumblr_mhi42fw59v1rvgvu3o1_500_large
Afbeelding via weheartit.com

In ‘Photographs’ laat ik jullie zien wat ik deze maand zoal gedaan heb door middel van foto’s, gemaakt met mijn mobiel. Vorige maand ben ik vergeten om mijn foto’s te laten zien, dus nu even extra veel foto’s!

WP_001241
Mooie sneeuw!

WP_001245
Gezellige kaarsjes, een gelkaars van de Big Bazaar en twee waxinelichtjes (met geur) van de Action.

WP_001248
Pakketje van eBay! Dit is zo’n band die je aan je camera vast kan maken en dan om je nek kan doen (normaal staat er bijv. ‘Canon’ op die band).

WP_001258
Chelsea <3

WP_001259
Beetje bewogen maar dit zijn/waren mijn cadeautjes! Hier zat mijn camera in (en wat ben ik daar blij mee joh!), nog wat nagellakjes van Essie en een armbandje.

WP_001265WP_001264
M’n camera met z’n nieuwe band, staat ‘m goed he? Dit is trouwens de Canon EOS 1100D.

WP_001277
Nieuwe schoenen van H&M. De hak is inderdaad wel hoog, maar het loopt (verbazend) makkelijk.

WP_001303
Roze (misvormde) macaroons. Dit is de tweede keer dat ik macaroons heb gemaakt, ze zijn wel erg lekker maar ik moet ze nog ietsje mooier maken haha.

WP_001305
En het is 2013! Inmiddels is het natuurlijk al febuari maar ja :)

WP_001306
Een geurkaars van de Hema, hoe schattig is die verpakking? En het ruikt ook nog lekker. Ik kan niet zeggen welke geur het was helaas, maar ik weet wel dat ze verschillende geuren (en kleuren) hebben.

WP_001309
Tja, ik. Haha. Ik wil er toch aan wennen dat ik mezelf op het internet zet dus ja hier ben ik dan lol.

WP_001321
Nieuwe schoenen! Ik vind ze zelf wel heel erg leuk, maar mijn broertje vond dat niet en noemde het ‘legerschoenen’ haha.

WP_001322
Nog een chocoladekerstman. Ik vergeet dat soort dingen altijd op te eten… Maar hij was wel erg lekker ;)

WP_001323
Een nieuwe ring van H&M, een strikje! Ik heb echt iets met strikjes, ik weet niet waarom maar ik vind ze echt heel erg leuk. Misschien te veel naar Bethany (Macbarbie07 op YouTube) gekeken.

WP_001324
Ik ben/was nooit zo van de ijsthee maar deze was toch wel erg lekker. Dit was wel de ‘normale’ smaak (citroen) en beviel me heel goed! De smaak van ijsthee is wel erg wennen als je het niet vaak drinkt :P

WP_001287
Oorbellen! Als jullie hier een stashfilmpje van willen zien wil ik dat best doen, laat het in de comments achter als je dat graag wilt ^^.

WP_001325
JELLY BEANS! Deze komen van de Lidl en zijn zooooooooooooo lekker.

WP_001328
Nieuw armbandje van eBay, met het infinity-teken. Ik vind ‘m echt superschattig.

WP_001343
Ik was in de Bart Smit en had nog bijna dit meegenomen. Dit is dus een plakbandhouder, in de vorm van een hak! Zo leuk, alleen hij was 9 euro en ik had er geen nodig dus heb ik ‘m maar niet meegenomen. Maar het is wel een leuke tip voor als je er wel een nodig hebt :D

WP_001345
Leuk mobielhoesje/-tasje, helaas was mijn mobiel er te groot voor.

WP_001346
In de H&M een jas passen. Ik heb hem wel gekocht maar ik twijfel nog steeds of ik ‘m terug zal brengen omdat ik niet goed weet of ie wel bij me past. Wat vinden jullie?

WP_001347
De sneeuw is bijna weg :( Nu is het zelfs nergens meer te zien en de natte sneeuw die gisteren zaterdag zou komen was er ook niet dus ik denk dat de winter wel echt over is?

WP_001348
En toen was ‘ie op.

WP_001371
Een vlecht… Ik weet niet precies hoe dit gedaan is, een vriendin van me heeft het gedaan, maar het ziet er wel grappig uit :)

WP_001374WP_001376
Dit is 2x een kapsel, de ene is een knot met een donut (rechts) en de andere is de linkerkant ingevlochten net alsof je ‘kaal’ bent aan die kant haha (links).

WP_001378
Hier ging ik naar school en had ik echt een superleuk shirtje aan (van H&M) met van die vlindermouwtjes.

WP_001372
Gezonde snack! Een banaan met een stukje (hele pure) chocola.

Hoe waren jullie maanden? En wat vinden jullie van mijn jas?

8 thoughts on “Photographs #3 December & Januari

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

