Valentijnsdag!

Forever alone day 003
‘Forever-alone’ of niet, het is valentijnsdag vandaag! Het is natuurlijk gewoon hartstikke commericieel, nooit anders geweest ook, maar het is ook wel een goede reden om iemand die je eigenlijk wel leuk vind een roos te sturen. Of een kaart, whatever you want!

Bij ons op school kon je een roos voor iemand kopen. Was wel grappig want de hele dag zag je dus mensen rondlopen met een roos. Sommigen ook niet haha. Ik had namelijk ook niks maar gelukkig had ik dat ook niet verwacht (anders zou dat erg kwetsend zijn lol). Ik heb ook geen roos gestuurd :)

Hebben jullie eigenlijk een vriend(je)? Of zijn jullie – gezellig samen met mij – (happily) single?

Foto door mij.

7 thoughts on “Valentijnsdag!

  1. robinvalentine♥

    het is wel een leuk idee op zich maar het lijkt mij leuker om spontaan iets te krijgen dan op een dag dat je het kan verwachten :P mja mede forever alone hier lol

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

