NOTD | Purple Summer

image
Vandaag draag ik een super schattig, zomers (lentes?) kleurtje op mijn nagels. Want ja, als de zomer qua warmte nog niet wil komen dan maar op m’n nagels toch?

030

031
Deze kleur van MAX (te koop bij Action) dekt prima met 2 laagjes en droogt helemaal niet langzaam. Iets wat je niet zou verwachten voor de prijs, lijkt mij! Ik vind ‘m heel erg mooi en ben blij met dit kleurtje :) Ik heb deze vandaag (zondag) op mijn nagels en ik weet dus nog niet hoe lang hij blijft zitten maar ondanks dat ben ik erg blij met dit kleurtje.

Wat is jouw ervaring met MAX nagellak?

MAX is te koop bij Action voor 0,49 euro per nagellakje.

5 thoughts on “NOTD | Purple Summer

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

