Wat zit er in mijn everydaybakje?

050
Het is zoals je hierboven ziet niet heel erg veel, aangezien ik ook niet zo heel erg veel gebruik. Toch wilde ik het jullie laten zien dus kijk mee om te zien wat er in mijn everyday-bakje zit!

031
Het eerste is deze coverstick van essence. Dit is een concealer in stickvorm, wat ik zelf heel handig vind. Hiermee kun je heel makkelijk oneffenheden wegwerken.

034
Dit is een wenkbrauwpotlood van de Hema in de kleur 11, ik weet alleen niet of het een goede kleur is omdat als ik mijn wenkbrauwen er echt helemaal mee inkleur het te warm lijkt voor mijn gezicht… Of misschien is het wennen? Ik weet niet maar ik ben eigenlijk op zoek naar een wenkbrauwpotlood met een koelere, meer zwarte/grijze ondertoon (denk ik haha).

038
Mascara! Dit is zo ongeveer het enige (samen met de creme) die ik écht elke dag gebruik. Dit is dus op dit moment mijn favoriete mascara, de volume nanodefenition van Nivea (klik voor de review).

040
Als ik blush gebruik dan gebruik ik daar deze kwast voor van de Etos. Deze kwast is lekker zacht alleen er vallen wel snel haren uit.

045
En die gebruik ik dan in combinatie met de blush uit een limited edition van Essence in de kleur Renesmee red. Het is een matte rode kleur en je kunt ‘m (gelukkig) heel subtiel gebruiken.

048
Ik gebruik deze crème graag maar op dit moment is hij op, dus ik ging naar de Kruidvat om een nieuwe te kopen maar hij was er niet (in beide filialen waar ik geweest ben niet). Hij was in ieder geval heel fijn :)

En dat was eigenlijk alles dat ik gebruik! Zoals jullie hebben gezien zit er geen foundation bij, dat gebruik ik namelijk niet :). Wat zit er in jouw everyday-bakje en waar zou jij een review van willen zien? En het bakje waar het in zit is trouwens dit bakje van de Kruidvat.

9 thoughts on “Wat zit er in mijn everydaybakje?

  1. Belllezza

    Leuke spulletjes! Die creme gaat uit het assortiment, hij lag bij ons filiaal in de kortingsbakken voor 1 euro. Ik heb hem ook gekocht en plaats er binnenkort een review over.

    Reply
  2. Rosie

    In mijn everyday bakje zit een foundation, poeder, blush, mascara en het naked 2 palette. Ik hou van opmaken maar ik ben niet iemand die elke dag alles perfect wil hebben. In het weekend sloof ik me graag wat meer uit maar doordeweeks laat ik het bij deze producten :)!

    xo Rosie

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

