Review: TBS Born Lippy Watermelon

image
Deze lipbutter van The Body Shop is echt perfect voor deze tijd van het jaar. Mijn lippen zijn droog en ruw en ze zitten vol met velletjes. Hopelijk helpt deze lipbutter me daarmee!

The Body Shop Born Lippy Watermelon 008
De verpakking is heel erg schattig en heeft een goed meeneem-formaat. Het logo van The Body Shop (TBS) staat erop, de naam (Born Lippy) en de smaak/soort (Watermelon). Aan de onderkant staat nog wat informatie en de ingrediƫnten lijst, bewaakt alsof het een geheim recept is wat je moet erg veel moeite doen om daar bij te komen!

The Body Shop Born Lippy Watermelon 011
En waar het allemaal om gaat is natuurlijk de binnenkant! Achter het schattige potje schuilt een lief roze-achtig kleurtje dat bedoeld is om je lippen weer zacht te maken.

The Body Shop Born Lippy Watermelon 015
The Body Shop Born Lippy Watermelon 014
Op de foto zie je de velletjes helemaal niet maar als ik mijn lippen over elkaar haal dan voel ik ze wel. De velletjes zijn nog niet weg, maar Born Lippy helpt me wel om er sneller van af te komen. Het is een lekkere lipbutter die wel een beetje dun is maar hoe dan ook mijn lippen lekker verzorgd. Toch net wat beter dan gewone lippenbalsem, en daarom heel fijn voor de winter!

The Body Shop Born Lippy Watermelon 016
SMIIIILE! Born Lippy Watermelon is goedgekeurd :D

Deze lipbutter is nu voor 2,50 (afgeprijsd) te koop bij The Body Shop en hier online te vinden.

Wat draag jij het liefst op je lippen in de winter?

2 thoughts on “Review: TBS Born Lippy Watermelon

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

