H&M outfit: Denimized

image
I loooooveee that dress! Ik vind ‘m echt super gaaf. Ik houd echt van denim, als in jeans maar ook in alle andere soorten (jasjes, shirtjes, rokjes en uiteraard jurkjes). Met dat jurkje wilde ik dus graag een outfit doen, die niet te koud is voor de winter. Lees verder om te kijken of me dat gelukt is!

image
Hier kunnen jullie er nog even beter naar kijken. Een jurkje, overknees, een mouwloos jasje, een panty en wat, twee paar schoenen? 

shoes 
Ja, dat klopt. Twee paar schoenen omdat ik niet kon kiezen. Daarom mogen jullie kiezen! En als jullie ze allebei niet zo leuk vinden, kies dan de leukste. De linkse zijn een soort Dr. Martens look-a-likes en de anderen zijn een soort sneakerwedges achtige schoenen. Love them both! Je kunt hier ook ballerina’s (bij voorkeur zwart, wit – als het jasje – of denim (!!!)) of ander platte schoenen (bijvoorbeeld gympies) bij dragen.

Boots: 29,95 en gympen: 39,95 euro.

jasje

 
Ik wilde dit jurkje heel erg graag gebruiken in een outfit maar ik wilde ‘m nog net ietsje warmer hebben (ook al is het met korte mouwen denk ik dat het in de winter best kan) dus heb ik het bikerjasje gebruikt. Eventueel kun je i.p.v. deze ook de versie met mouwen gebruiken voor als het je te koud lijkt! Ik vind het jurkje, zeker gecombineerd met die riem, echt super schattig.

Mouwloos bikerjack: 29,95 en jurk: 19,95 euro

sokken 
Uiteraard moest er nog iets onder het jurkje en dat is deze combi geworden! Een panty met een leuk patroontje samen met een paar zwarte overknees. Ik denk dat het er heel erg leuk uitziet en dat het zeker een leuke combinatie is. Wat ook wel leuk is en de aandacht toch  meer naar het jurkje laat gaan is een huidskleurige (of een zwarte doorschijnende) panty.

Maillot: 7,95 en overkniekousen: 7 euro (sale)

Wat vind jij van deze H&M outfit? Is dit iets dat jij in de winter zou dragen?

5 thoughts on “H&M outfit: Denimized

  1. Pingback: Leuke zomerschoenen @ H&M | Iesabell

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

