Primark & meer HAUL!

Het was voor mij vakantie en dat betekent natuurlijk shoppen! Ik heb best wel veel gekocht en ben ook voor de eerste keer naar Primark geweest. Hier ga ik nog een apart artikel over maken, over mijn ervaring en wat tips (jaja, ik heb wat geleerd van de Primark!). Maar eerst natuurlijk een shoplog (of haul…)!

Lees verder voor foto’s.

Haul primark enzo 010

Haul primark enzo 012
Sjaal – 2,10 euro (sale, eerst 7,99) – Kruidvat

Haul primark enzo 013
Set met Mango shower gel, body lotion en douchepuff – 7,99 euro – The Body Shop

Haul primark enzo 017
Born Lippy Watermelon – 2 euro (sale, eerst +/- 5 euro) – The Body Shop

Haul primark enzo 020Haul primark enzo 021
Mouwloos blouseje – 9 euro – Primark

Haul primark enzo 022Haul primark enzo 023
Vest – 10 euro – Primark

Haul primark enzo 030Haul primark enzo 027
Rugzak – 10 euro – Primark

Haul primark enzo 031
Straples topje – 5 euro (ongeveer) – Primark

Haul primark enzo 032
Studded short – 13 euro – Primark

Haul primark enzo 034Haul primark enzo 035
Basic hemdje – 3 euro (2x) – Primark
Haul primark enzo 068
Schoenen – 3 euro – Primark

Haul primark enzo 071Haul primark enzo 071
Jurkje – 6 euro – Primark
Haul primark enzo 042
Armband – 1 euro – Claire’s

Haul primark enzo 043

Haul primark enzo 044
Armband – 1 euro – Claire’s

Haul primark enzo 047
Oorbellen – 1 euro – Claire’s

Haul primark enzo 050
Oorbellen – 1 euro – Claire’s

Haul primark enzo 062
9 paar oorbellen – 1 euro – Claire’s

Dit was mijn shoplog! Bij de foto’s onbreekt helaas mijn blazer maar die zat op dat moment in de was :) Mocht je erg nieuwsgierig zijn dan verwijs ik je door naar het filmpje! Hebben jullie laatst nog iets gekocht?

4 thoughts on “Primark & meer HAUL!

  1. Pingback: Leuke zomerschoenen @ H&M | Iesabell

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

