Photographs #4 Februari 2013

Tumblr_mj1jbmhgvp1qmuumco1_500_large

Afbeelding via WeHeartIt

In ‘Photographs’ laat ik jullie zien wat ik deze maand zoal gedaan heb door middel van foto’s, gemaakt met mijn mobiel. Deze maand was een maand van veel foto’s met mijn fototoestel en heel weinig foto’s met mijn mobiel. Sorry maar het is helaas niet anders! Volgende maand zorg ik er voor dat ik meer foto’s heb ;)

WP_001278
Lekker bezig met mijn Wreck This Journal, ik houd van dat boekje! Hier komt nog een review van.

WP_001317
Appeltaart!!!

WP_001320
Ring van de H&M met een heleboel diamantjes :)

WP_001380
… en ook deze maand weer sneeuw!

WP_001383
Deze kaars is inmiddels op, hehe :). Dit is een geurkaars van de Hema.

WP_001382
Weer sneeuw! Alles is (was) zo mooi wit…

WP_001384
En zelfs bij het zeehondje sneeuwt het.

WP_001385
Ik had dit armbandje nieuw en ik vind ‘m zo schattig! Eigenlijk is ie meer geschikt voor de herfst maar ik wilde ‘m graag omdoen. Ik heb echt geen flauw idee met welke outfit ik dit om kan, er was echt geen outfit voor. Missie voor volgende maand: outfit verzinnen met deze armband.

WP_001388
Ik mocht uitslapen! Normaal sta ik om half 7 op, vandaar dat dit voor mij dus uitslapen is. Veel langer dan dat blijf ik toch niet in mijn bed liggen…

WP_001391
Mijn ‘badkamervoorraad’ mandje aangepakt, er zat veel te veel in. Dit is eigenlijk de ‘voor’-foto. Ik heb geen ‘na’-foto maar toch. Veel te veel is het, 4 shampoo’s (waaronder 1 mini), 3 conditioners en 3 gezichtsscrubs.

WP_001392
Mooie zonsopgang! Dat is een voordeel van laat op staan (hoe raar dat ook klinkt). Eerst kwam de zon op als ik halverwege ben met fietsen (naar school).

WP_001396
Nagels lakken! Eén van mijn favoriete bezigheden.

WP_001398
Net iets vroeger op staan dan normaal om naar de Primark te gaan! De shoplog vind je hier.

WP_001400
In het pashokje bij de Primark (is moeilijk te zien).

WP_001401
Dit gebeurt er als je geshopt hebt en dan je kledingkast gaat opruimen…

WP_001402
Outfit Of The Week video! Elke dag een klein stukje er van op nemen, I like it! :D

WP_001404
Foto bij de C&A in het pashokje. Ik vind dit shirtje echt heel leuk. Hij heeft van die gekleurde spikkeltjes (niet te zien op de foto) en een hartjes-vormig borstzakje. Cute!

Dat was het helaas al, sorry! Volgende maand meer foto’s, promise :) Wat hebben jullie deze maand zo al gedaan?

2 thoughts on “Photographs #4 Februari 2013

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

