Leuke zomerschoenen @ H&M

Leuke zomerschoenen @ H&m
H&M was nooit zo’n favoriete winkel bij mij, ik vond de kleding die ze daar hadden altijd te saai en ‘iedereen droeg het’. Nu vind ik H&M toch wel heel erg leuk, dat blijkt waarschijnlijk ook wel uit mijn ‘H&M outfits’.  En ja hoor, ook de zomerschoenen zijn heel erg leuk…

image
Hier alvast een overzicht een paar schoenen die ik in dit artikel ga laten zien.

schoen1
Als eerst deze schoenen. Hakken zijn natuurlijk niet alleen voor de zomer maar deze kleurtjes duidelijk wel! De peep-toe met limegroen detail, wauw. Super cute!

schoen2
Polka dots! Deze schoenen zijn er in heel veel verschillende kleuren (13). Ik vind de stippeltjes heel schattig en het strikje maakt het zeker af.

schoen3
Kant is best wel ‘in’ dit jaar. Ik vond het eerst echt helemaal niks maar nu vind ik het toch wel leuk. Ik heb zelf ook een shirtje met kanten details, maar ik zal nog niet voor een compleet kanten shirtje gaan. Deze schoenen zijn heel ‘lief’ (voor zover schoenen dat kunnen zijn, maar je begrijpt wat ik bedoel) en ik vind dat de veters het geheel echt afmaken.

schoen4
Ondanks dat deze schoenen niks voor mij zijn, wilde ik ze er toch wel bij zetten. De print is best gaaf, leuk als eyecatcher van een rustige outfit.

schoen5
Koraal! Do I need to say more? Misschien niet de handigste schoenen voor op het strand, maar gezellig uit eten of even de stad in moet wel lukken op deze beauties!

schoen6
Sorry voor de ‘ballerina-overdose’ in dit artikel maar ze zijn zo leuk! Allemaal verschillende patroontjes, kleuren, prints… En geen idee hoe je het verzint maar ook een ‘vierkante-gaatjes’ patroon is er! Wel leuk dat ze het voorkant bij de tenen dicht hebben gedaan, ben niet zo’n fan van mijn eigen tenen…

schoen7
Speechless. Deze zijn leuk en handig tegelijk. Ik vind dat roze bandje als ‘eyecatcher’ van de schoen super.

schoen8
Pailletten zijn heel erg leuk en pailletten ook. Dat maakt deze schoenen heel schattig. Nogmaals excuses voor de ballerina’s maar kun jij deze weerstaan dan?

schoen9
Deze schoenen staan al heel erg lang op mijn wishlist. Ik vind de trend met een vlak nude/naturel en de andere kant neon (of in ieder geval een fellere kleur) heel erg leuk en deze schoenen zijn daar een perfect voorbeeld van.

schoen10
En deze nepcreepers zijn leuk. Ik snap alleen niet zo goed waar dat gele/oranje ding op de rechterafbeelding voor is. H&M heeft het in de beschrijving over een ‘geprint glow-in-the-darkdessin’ maar ik heb echt geen idee wat ze daar precies mee bedoelen. In wit heb je dat in ieder geval niet maar ik vind de zwarte wel wat leuker (wit wordt te snel vies, haha). Van boven lijken ze een beetje op mijn Primark schoenen.

Welke winkel is jouw favoriet qua schoenen?

6 thoughts on “Leuke zomerschoenen @ H&M

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

