How-to wear/style: bows!

Tumblr_m3bm4tb1fd1rsk8t9o1_500_large
Na wat bow-inspiration is het nu tijd om ze te dragen! Hopelijk heb ik jullie overtuigd met mijn artikel, ze zijn super super schattig! Eigenlijk is dit meer een soort artikel hoe je nieuwe dingen aan je stijl toe kan voegen, want je kunt heel veel verschillende dingen invoegen op de plaatsen waar ‘strikje’ staat (bijvoorbeeld: studs, spikes, neon, kleur, bloemen etc.).

Tumblr_mh745vqgfx1rrak7to1_500_large
De eerste tip die ik ga geven als het gaat om het dragen van strikjes (of elk ander accesoire) is dat je het moet dragen zoals jij het leuk vind. Dus zodat het in jouw stijl past. Heb jij bijvoorbeeld een hele donkere, gothic-achtige stijl (sorry voor de benaming, ik kan het niet anders noemen) kun je bijvoorbeeld zwart leren strikje gebruiken. Of eentje met een oogbal, leuk voor halloween :)

Tumblr_m8c71sax5a1r1iv4bo1_500_large

B5ee0eb372029a948c2a0624e286075d_large

Tumblr_mj2bg2jokk1rgbj23o1_500_large
Als je ‘net begint’ met het dragen van strikjes kun je het heel subtiel dragen. Dus bijvoorbeeld als ring, op je mobiel (als je die standaard vast hebt) of natuurlijk op je schoenen. Als je ballerina’s hebt zal niemand er raar van op kijken dat daar een strikje op zit, maar op die manier kan jij er wel aan ‘wennen’ om strikjes te dragen.

tumblr_minas8Elf41r2r6gco1_400_thumb
Je kunt het ook wat minder subtiel aanpakken en voor bijvoorbeeld een legging gaan. Ik raad je dan wel aan om de rest van de outfit rustig te houden, dan is je outfit ‘in balans’. Het is geen must, maar wel handig voor als je het toch nog niet helemaal durft.

Hoe draag jij strikjes?

4 thoughts on “How-to wear/style: bows!

  1. beautytalkblog

    Ik voel me al een beetje te oud voor strikjes in m’n haar, maar ik draag wel strikjes-oorbelletjes, en een strikje op een kledingstuk of schoen kan ook nog :)
    Eefje

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

