Cocktail Yellowishness

nagellak 001
Vera van veracamilla.nl begon met haar ‘cocktail reviews’ en ik vond het eigenlijk wel leuk dat je verschillende dingen bij elkaar gooit om dat te reviewen. En doordat het verschillende merken zijn, leer je toch weer wat nieuwe merken en hun kwaliteit kennen. In deze cocktail wil ik laten zien hoe veel verschillende kleuren geel (en verwanten daar van) er zijn.

nagellak 005

nagellak 006

nagellak 012

ACid”bliksemschicht”DC is groen. Niet geel, maar geef toe dat het er wel iets van weg heeft. Daarom heb ik ‘m er toch bij gedaan. Deze kleur heeft kleine groene glitters en heeft wel iets weg van Shrek.

nagellak 014

nagellak 015

nagellak 016

Dit kleurtje komt van de Action, uit een neon-setje. Het is iets wat streperig maar dekt wel met 2 laagjes. Echt heel mooi vind ik ‘m eerlijk gezegd niet.

nagellak 019

nagellak 022

nagellak 023

Mellow Yellow is dan wel een oude kleur van Essence, maar het was wel een heel goed voorbeeld van een ‘andere’ kleur geel. Het is wit-achtig, een subtiele gele kleur met mooie wit/gele glitters.

nagellak 026

nagellak 028

nagellak 029

Zoals je kunt zien dekt deze lak niet helemaal met 2 laagjes, het is een beetje twijfelachtig. Op mijn ringvinger dekt hij wel, daar heb ik waarschijnlijk een iets dikker laagje gebruikt. Deze kleur is van Paris Memoiries en heeft geen naam.

nagellak 031

nagellak 036

nagellak 038

Goud! A Piece Of Forever van Essence (van de twilight breaking dawn part 2 limited edition) heeft behalve een mooie naam ook hele mooie glitters! Ik vind dit echt een hele mooie kleur, niet super draagbaar maar ik ga zeker een manier vinden om deze mooi te dragen (in combinatie met gouden sieraden denk ik).

nagellak 040

nagellak 044

nagellak 045

Yellow Sub-Mandarin van Catrice is een mooie oranje-gele kleur die me een beetje doet denken aan eigeel gemixt met mandarijn. Het is een hele aparte, maar mooie kleur. Perfect voor de lente, dit wordt denk ik wel een favoriet van me voor deze maand/dit seizoen.

Welke gele kleur vind jij het mooist? Draag je veel geel?

2 thoughts on “Cocktail Yellowishness

  1. anoniem

    Je moet echt iets mooier lakken, dan zijn je swatches gelijk mooier.
    Ik vind je nagels nu er erg vies uit zien en niet leuk om naar te kijken!

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

