School enzo

Heyyy allemaal. Vandaag heb ik een soort column iets voor jullie, gewoon random talk wat ik even ‘kwijt wilde’.. Niet over dat ik ga stoppen met mijn blog maar over iets heel anders :)

Dit weekend heb ik niet echt goed geslapen waardoor ik nu echt vreselijke rug/nekpijn heb, ondanks dat ik daar normaal nooit last van heb. Ook heb ik mijn rapport gehad vandaag (gisteren) en ik weet niet of ik er zo tevreden over ben. Ik ben niet echt iemand die ‘teveel’ van zichzelf vraagt maar ik weet wel dat ik meer kan maar ik heb er vaak geen zin in of doe het gewoon niet. Misschien dat sommigen van jullie dat nog wel kunnen herinneren/dat zelf ook meemaken?

Hoe dan ook zijn er nu echt ontzettend veel (belangrijke) keuzes die ik moet maken maar ik weet niet wat ik moet kiezen en of ik wel wil kiezen. Het is namelijk heel erg moeilijk om zo’n soort keuze te maken als je 14 bent (je moet nagaan dat ik aan het begin van dit jaar, de 3e, nog 13 was en toen dus al ‘begonnen ben’ met kiezen).

Ook gaan we met handbal nu 2x in de week trainen. Heel leuk, heel goed voor mijn conditie enzo maar misschien niet zo handig met school. Op dinsdag ben ik namelijk redelijk vaak om 3 uur uit (we hebben daar een vak dat wel is uitvalt dus 2 uur is ook mogelijk), wat betekent dat ik ongeveer kwart voor 4 thuis ben. Dan ga ik wat drinken/eten tot 4 uur en dan beginnen aan mijn huiswerk, wat nog best eens veel kan zijn. Ik moet op dinsdag trainen van 6 tot 7, dus iets na half 6 weg, en dan heb ik een uur om mijn huiswerk te maken (ik moet ook nog van te voren iets eten…). Op zich kan ik dat wel redden maar als ik heel veel huiswerk heb dan moet ik het gaan plannen en bleghhh daar houd ik niet van. Iemand tips voor dat?

Sorry voor degene die liever reviews zien haha, ik had het gewoon een beetje druk en wilde het graag even van me afschrijven. Binnenkort komen er wel weer reviews denk ik ;) Hoe gaat het bij jou op school/je werk?

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

