All about blogging (TAG)

482023_462088010528900_153594351_n_large
Hoe lang blog je al? Zo’n 2,5 jaar.

Hoeveel tijd per dag besteed je aan je blog? Ik denk zo’n 1 á 1,5 uur. Dit is niet zo heel erg veel, maar dat komt omdat ik vaak door de weeks alleen comments check, en in het weekend artikelen schrijf + foto’s maak. Bijna altijd zijn mijn ‘gewone’ dagen te druk, helaas… Maar als ik tijd heb dan gebruik ik die ook om te bloggen, aangezien dat voor mij echt ontspanning is.

Weten mensen in je omgeving dat je blogt? Ja en nee haha. Sommige weten het wel, maar weten dan niet wat mijn blog is.
Tumblr_mjwqivpl391s4vaako1_400_large

Hoeveel volgers heb je? Ik heb 15 abonnees op Bloglovin’ (hé, abonneer!)

Hoe kwam je op het idee om te gaan bloggen? Vroeger zat ik vaak op de website ‘goSupermodel’ en toen kwam daar een keer in het nieuws een video (Twilight Breaking Dawn part 1) van Teske (Teskuh.nl) en zo ben ik op haar blog gekomen. Ik begon meerdere blogs te volgen en vond het toch wel erg leuk (dit duurde wel een tijdje haha) en ben toen zelf ook een blog begonnen. Ik was nooit echt tevreden met de naam dus heb een heleboel verschillende blogs gehad en nu heb ik deze :) Bloggen is echt een combinatie van hobby’s van mij, lezen (je leest uiteraard andere blogs voor inspiratie), schrijven (spreekt voor zich) en fotografie (foto’s voor o.a. reviews).

Wat vind je het leukste aan je blog? Dat het echt is wat ik leuk vind, dat ik mijzelf erin kwijt kan en dat ik het bloggen gewoon heel erg leuk vind.

285650_550141655020079_1713265173_n_large
Waar haal jij je inspiratie vandaan? Heel, heel, heel cliché maar toch: overal. En uit het leven. Gewoon door dat ik dingen zie, hoor, lees en bekijk. Dat is het leuke aan (beauty) bloggen, je kan je inspiratie echt overal vandaan halen.

Heb je wel eens dat je geen tijd of zin hebt om te bloggen? En hoe los je dit dan op? Wel is natuurlijk, maar het komt bijna niet voor dat ik geen zin heb om te bloggen. Wel vaak ben ik te druk of te moe (waardoor ik er gewoon de puf niet voor heb en er niets ‘uit mijn vingers’ komt). Zin heb ik vrijwel altijd haha, het blijft natuurijk mijn hobby!

Ik tag Josephine (ook al weet ik dat je druk bent met school, dan heb je alvast een tag te doen voor als je weer even klaar bent, hihi!), Jiami en Teske! En jij, als je de tag graag wilt overnemen :)

Afbeeldingen via WeHeartIt.com

10 thoughts on “All about blogging (TAG)

  1. Marloes

    Haha, geniaal al die gekleurde lichtjes :) En ik zie een mac, heel goed! En go with your blog “sky is the limit!”

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

