NOTD | Glittertips!

OOTD Glittertips
Ondanks dat het weer nog niet helemaal meewerkt is het lente! Eindelijk, ik wachtte hier stiekem al heel erg lang op. Deze NOTD is naar mijn idee heel erg geschikt voor de lente, compleet met glitters en lekker fel roze!

OOTD Glitter & pink 009

OOTD Glitter & pink 012
Ik heb eerst al mijn nagels behalve mijn ringvinger gelakt met iced strawberry cream van Essence en mijn ringvinger met The Pinky And The Brain van Catrice. Afhankelijk van de kleur kun je een andere nude kiezen, maar ik vond deze roze-achtige wel mooi staan. Toen de twee kleuren droog waren heb ik een zilvere striper van MAX (Action) gepakt en daarmee een soort french manicure gemaakt. Ik vind het resultaat erg leuk, omdat het zilvere best wel glittert (zie eerste foto), omdat ik net even iets anders wilde uitproberen dan alleen 1 zo’n accentnagel.

OOTD Glitter & pink 014
Deze foto hierboven is bewerkt hoor, ik heb ‘The Pinky And The Brain’ nog net even iets meer neon gemaakt. Ik denk trouwens wel dat dit ook een hele leuke manicure is als je de accentnagel weglaat. Wat is jouw favoriete lente NOTD?

5 thoughts on “NOTD | Glittertips!

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

