Easter inspired look!

Pasen komt eraan! Ouderwets eieren zoeken en heel veel paaseitjes eten… Daarom heb ik een look gemaakt die geïnspireerd is op de lente en pasen. Deze look heeft net wat meer kleur dan dat ik normaal gebruik en is zo nog steeds natuurlijk, maar toch net iets vrolijker en gekleurder voor de lente!

Easter Inspired Look Video   Photo 009

Easter Inspired Look Video   Photo 009
Easter Inspired Look Video   Photo 010Ik kreeg de glitters helaas niet scherp op de foto (en op de onderste foto kun je de glitters heel goed zien), maar dit is wel ongeveer hoe het eruit ziet. Highlighter in mijn ooghoek en onder mijn wenkbrauw, de derde kleur van het Absolute Nude palette op mijn hele ooglid in de laatste kleur in mijn buitenste ooghoek. En dan een paars lijntje van het Technic Electric Palette (Bart Smit) onder mijn onderste wimperrand.Easter Inspired Look Video   Photo 007

Producten die ik gebruikt heb:
– Kruidvat dagcreme
Nivea Volume Nanodefinition
– Etos Blush kwast
– Essence Twilight Breaking dawn blush (01 Renesmee Red)
Nivea Gloss Wonder Balm
– Catrice Smokey Eyes brush
Catrice Absolute Nude palette
– Technic Electric palette (Bart Smit)

Wat is jouw favoriete lentelook en wat ga jij doen met pasen?

2 thoughts on “Easter inspired look!

    1. Isabel Post author

      Dankje! Dit was eigenlijk mijn eerste look, vond het nog wel ‘spannend’ om die online te plaatsen haha :)

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

