Een halve no-buy!?

Terwijl ik mijn kamer aan het opruimen was (was nodig…) bedacht ik me ineens iets. Ik liep namelijk langs mijn kleren en ik vind eigenlijk dat er te veel H&M bij hangt. Vroeger had ik nooit kleding van H&M, maar nu heb ik daar heel erg veel van. En je raad het waarschijnlijk al: ik ga mezelf verbieden om nog iets van H&M te kopen.

Het is alleen een halve no-buy omdat ik niks mag kopen bij 1 winkel, maar dan uitgezonderd van een paar dingen.

1. Als ik iets héél, maar dan echt héél gaaf, vind. Als ik echt weet dat ik dat item supervaak ga dragen.
2. Als het dit rokje of deze schoenen zijn en o ja, of een simpele spijkerbroek (ik heb nog een lichtblauwe spijkerbroek nodig).
3. Als ik een basic nodig heb die bij andere winkels duurder zijn.

En ja, ik ga dus gewoon eerlijk zijn tegen mezelf waardoor ik een half jaar niet shoppen bij H&M best vol kan houden denk ik. Alleen er zullen dingen zijn die ik gewoon MOET hebben, maar dat is niet zo erg. Ik wil gewoon wat meer afwisseling in mijn garderobe :) Dit betekent dus dat ik vanaf 1-4-‘13 tot 1-10-‘13 (O. M. G. tot oktober… help!) niet meer bij H&M mag kopen onder voorbehoud van de bovenstaande uitzonderingen. Ik ben benieuwd of ik het red!

Van welke winkel heb jij (te) veel kleding?

2 thoughts on “Een halve no-buy!?

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

