The Body Shop Moringa giftset

The Body Shop Moringa 004
Deze set heb ik met Sinterklaas gekregen en heb ik sinds toen veel gebruikt, ook al vond ik het in het begin toch best moeilijk omdat het er zo mooi uit ziet. Die doos is al geweldig, en de inhoud… Wauw!

The Body Shop Moringa 005

The Body Shop Moringa 011
De doos is helemaal versiert met winterse plaatjes, onder andere sneeuwvlokken en rendieren. Ik weet niet zeker of deze set nog te koop is, maar de losse moringa goodies sowieso wel!

The Body Shop Moringa 016
De set bevat een vaste zeep, een douchepuff, een cream body scrub, een bodybutter en een shower gel.

The Body Shop Moringa 032

The Body Shop Moringa 035
Ik begin met de body butter, die gewoon heel erg fijn is. De verpakking is mooi, het ‘doosje’ zelf is matte wat ik echt super vind (matte heeft iets heel erg moois, ik weet niet precies wat) en de sticker met de naam, de inhoud en het logo van TBS staat er op. De verpakking is simpel, maar leuk.

Maar het gaat natuurlijk om de inhoud. Gelukkig is die ook heel goed! De bodybutter trekt redelijk snel in en heeft dezelfde kwaliteit als de andere TBS bodybutters. Hij voedt goed en laat een subtiele geur achter op je huid, maar het is wel een aparte geur. Lekker, maar wel apart. Je moet dus wel even in de winkel ruiken of je deze geur wel lekker vind van ik kan me voorstellen dat dat misschien niet zo is.

The Body Shop Moringa 039

The Body Shop Moringa 041
Het uiterlijk is ongeveer hetzelfde als de bodybutter, maar het heeft een andere onderkant en is wat kleiner (maar hoger). Het heeft een matte deksel en een transparant potje.

En wauw, wat is ie fijn! Mijn huid was de eerste keer wel wat rood toen ik gescrubd had maar dat ging al gauw weer weg. Als je een klein beetje op bijvoorbeeld je arm doet en het dan gaat uitvegen wordt het wit-achtig en veel meer. Je hebt niet veel nodig. Je houd uiteindelijk gekleurde balletjes (ook al zijn sommigen niet rond) over, die je onder de douche weer afspoelt. Ook deze laat een subtiele geur achter, maar in combinatie met de bodybutter wordt deze geur wel wat sterker. Ik, persoonlijk, vind dat niet zo erg.

The Body Shop Moringa 025 
De moringa shower gel zit in een simpele (en typisch TBS) flacon met het logo op de dop en tja, dat is ook wel bijna het enige wat je erover kunt zeggen. De dop is verder heel handig en hygiënisch (integenstelling tot de scrub en de bodybutter).

De showergel is fijn, hij doet z’n werk en maakt m’n huid niet super droog (wat het op dit moment sowieso wel is, dus dat is best knap). De geur is lekker, maar kan iets wat veel worden in combinatie met de andere producten :)

The Body Shop Moringa 042
Vaste zeep. Tja, ik ben daar nooit zo’n fan van geweest. Sowieso niet voor mijn lichaam, het maakte mijn huid altijd ruw en ik vond het gevoel niet fijn. Voor mijn handen gaat het nog wel, maar ik ben als nog niet zo’n heel erge fan van deze zeep. Wel is hij fijner dan andere vaste zepen die ik gebruikt heb.

The Body Shop Moringa 043
En dan als laatste een douchepuff. Gewoon heel fijn, ik gebruik altijd douchepuffs dus eentje erbij kan geen kwaad :)

Wat vind jij van de moringa geur?

Deze giftset is niet meer te koop maar je kunt de producten wel los kopen.

2 thoughts on “The Body Shop Moringa giftset

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

