Review: Miss Sporty nagellak (2x)

Miss Sporty nagellak 060
Ik heb nog nooit Miss Sporty nagellak gehad en wilde het daarom juist graag proberen. Ze hebben hele leuke kleuren en ik heb er daar 2 van meegenomen (+ nog 3, maar dat is een cadeautje).

Miss Sporty nagellak 059
Te beginnen met dit lakje. Dit is een koraal rood/roze kleur die toch net iets meer naar rood neigt. Er zit 7 ml in dit schattige potje, de kleur heet ‘2326’ en het is (denk ik) een ‘lasting colour maxi brush’ lakje. Er staat op dat ‘t tot 10 dagen kan blijven zitten, maar dat lijkt me toch sterk (zeker zonder base & top coat).

Miss Sporty nagellak 058

Miss Sporty nagellak 067
Deze nagellak dekt al met 1 laagje, maar ik doe toch altijd standaard 2 laagjes omdat dat (eigenlijk altijd) mooier is. Het is een mooie kleur, hij lakt heel fijn en is eigenlijk wat ik gehoopt/verwacht had.

Miss Sporty nagellak 071
Dit is een laagje van de glitterlak (‘sparkle touch’) ‘2251’. Ik vind ‘m wel wat hebben, ook al hoopte ik dat er wat meer glitter vanaf kwam. Met twee laagjes is ie iets mooier (zie hieronder), maar als je ‘m zo zou krijgen als in het potje dan zou die nog véél mooier zijn.

Miss Sporty nagellak 074
Sorry trouwens dat de foto’s niet zo’n geweldige kwaliteit zijn, de zon ‘overbelichtte’ mijn foto’s een beetje. Maar ja, tegelijkertijd vond ik het ook wel leuk want dat betekent dat het eindelijk (en hopelijk) warmer wordt!

Ik ben heel tevreden over de lakjes van Miss Sporty, ze kosten 2 euro en vooral de eerste heeft hele goede kwaliteit! Wat is jouw ervaring met Miss Sporty?

Miss Sporty nagellak is voor 1,99 euro te koop bij Etos.

3 thoughts on “Review: Miss Sporty nagellak (2x)

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

