Makeover

Hoi! Vandaag heb ik een leuke/niet leuke/… (vul zelf in) mededeling voor jullie. Ik wil Iesabell namelijk veranderen. En dat gaat niet zo 1,2,3 omdat ik natuurlijk ook school en een ‘sociaal leven’ heb (als de leraren daar nou eens rekening mee hielden he…) maar hoe dan ook, even to the point, Iesabell zal dus even ‘dood’ zijn voor een paar weken.

Ik vind het wel fijn dat ik me even ergens anders op kan concentreren en ik wil gewoon dat er leukere en inhoudelijk betere artikels online komen. Het lukt me op dit moment gewoon niet zo, ik wil toch wel om de dag iets online hebben maar het is dat zo ‘flut’ en het lukt me ook niet om te schrijven. Ik doe het wel, maar het lukt niet om het op een goede manier op ‘papier’ te zetten.

Een makeover dus. Andere artikels, andere layout (sowieso banner) en hopelijk gewoon een betere site! Wish me luck.

4 thoughts on “Makeover

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

