Maybelline ColorShow Pink Boom en Urban Turquoise

 Maybelline color show pink boom & urban turquoise
Maybelline is een merk dat ik vrij weinig koop. Ik ben altijd meer dan Essence en Catrice en soms Essie. Maar nadat ik laatst Miss Sporty nagellak heb uitgeprobeerd ben ik steeds meer benieuwd naar andere merken! Maybelline was 1+1 gratis dus heb ik deze twee kleuren meegenomen onder het motto ‘4 euro voor 2 is niet veel, zelfs goedkoper dan Catrice!’.

Nu maar hopen dat deze lakjes de moeite waard zijn! Ik heb Pink Boom (nummer 262) en Urban Turquoise (120) meegenomen, ook al viel mijn oog meteen op de koraalkleur. Ik wil wat afwisseling in mijn stash, en daar zijn deze twee super voor!

Maybelline colour show urban turquoise 033

Maybelline colour show urban turquoise 021

Maybelline colour show 011
Pink Boom is licht roze, bijna bubblegum pink. Het is toch wat zachter, maar een hele lieve creamy kleur. Het kwastje is dun (zie uitleg onderaan) maar lakt heel fijn.

Maybelline colour show urban turquoise 083

Maybelline colour show urban turquoise 079

Maybelline colour show 010
Urban Turquoise is een mooie blauw/(zee)groen achtige kleur. Hij is iets meer groenig dan turquoise om heel precies te zijn :) Deze kleur heeft geen glitters, het is een heel creamy kleurtje. Ook deze heeft een fijn kwastje.

Maybelline colour show 005
De reden dat ik een apart stukje maak over het kwastje is omdat het ‘anders’ is dan je misschien gewend bent. Het kwastje is kleiner dan die van (om een voorbeeld te noemen) Catrice. Het is klein, maar naar mijn mening daardoor juist fijner omdat je je nagels makkelijker kan lakken (vooral handig voor dunnere nagels).

Ik ben heel erg tevreden over deze nagellakjes! Ze zijn niet duur, de prijs-kwaliteit verhouding is goed. Ik heb niet zo veel te klagen, ook al blijven ze misschien niet zo lang zitten (niet getest).

Maybelline colorshow is te koop bij Kruidvat voor 3,99 per stuk en er zit 7 ml in een flesje.

Welke foto’s vinden jullie mooier? Die van Pink Boom of Urban Turquoise? Mijn voorkeur gaat uit naar Urban Turquoise (op een of andere manier zijn die foto’s ook scherper dan die van Pink Boom), maar ik wil dat wel een ‘ander soort’ foto maken aan het begin, als je begrijpt wat ik bedoel.

7 thoughts on “Maybelline ColorShow Pink Boom en Urban Turquoise

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

