Unboxing Cynthia Beauty (MissLipgloss boek)

Vandaag zijn er twee artikels, waaronder een tag en een unboxing! Hier ga ik misschien (als jullie dat leuk vinden) ook nog een boek review van doen (net zoiets als een film review). Ik was heel enthousiast en heb dus een unboxing gemaakt haha :) Het geeft je een beetje een idee van wat het boek is voor als je twijfelt om het te kopen.

Ik heb in ieder geval super veel zin om het te lezen, ik laat het jullie nog weten of ik het een succes vond of niet!

Heb jij het MissLipgloss boek? Je kunt ‘m hier bestellen!

7 thoughts on “Unboxing Cynthia Beauty (MissLipgloss boek)

  1. elinetjeeeh

    Ik zit te twijfelen, en wil hem stiekem wel heel graag:) Ik had alleen even een vraagje, want ik kan het nergens vinden, hoeveel bladzijdes is het boek? xx

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

