Weird questions

1. Ben je veel pratend of juist verlegen? Hmm ja, goeie vraag. Ik zit er tussen in. Ik was vroeger wel verlegen, maar nu niet echt meer maar praat ook niet zo heel erg veel.

2. Naar wie kijk je uit om hem/haar weer te zien? De mensen van het fotografieproject waar ik aan mee doe :)

3. Ben je makkelijk om mee om te gaan? Ja haha :)

4. Als je dronken zou zijn, welke persoon zou jij dan fijn vinden als die je helpt? Een goede vriendin.

5. Wat voor soort mensen vind jij aantrekkelijk? Knap! Haha nee, hij moet lief zijn en dezelfde humor hebben. Ook al is knap natuurlijk niet verkeerd.

6. Denk je dat je over 2 maanden een relatie hebt? Ik denk het niet (but nothing’s impossible, right?)

7. Met welke persoon had je voor het laatst een diep gesprek? Een echt diep gesprek, ik weet niet.

8. Wat heb je als laatst voor een sms of ander berichtje gestuurd? “Wij zijn klaar” naar een vriendin waarmee ik naar huis zou fietsen (door projectweek wist ik niet hoelaat ik uit zou zijn).

9. Wat zijn je 5 favoriete liedjes op dit moment? Ik vind one way or another van 1D wel heel leuk. Verder weet ik zo gauw niks.

10. Vind je het leuk als mensen met je haar spelen? Ja :)

11. Geloof jij in geluk en wonderen? Jawel, een beetje. Aan de ene kant wel maar aan de andere kant niet.

12. Welk goeds is er gebeurd vorige zomer? Niks? Haha. Het was wel een leuke vakantie maar er is niet echt iets goeds gebeurd.

13. Denk je dat er leven is op andere planeten? Ja, misschien dan niet in dit in dit zonnestelsel maar wel ergens.

14. Hou je van bubbelbaden? Jaaa!

15. Vind je je buren leuk? Nee niet zo, ik had liever buurkinderen van mijn eigen leeftijd (die bij mij in de klas zitten het liefst nog)

16. Wat zijn je slechte gewoontes? Ik raak soms snel afgeleid (vooral qua school).

17. Waar zou je graag heen willen reizen? Engeland, Amerika…

18. Heb je vertrouwensproblemen? Nee.

19. Favoriete deel van je normale dag? ‘s Middags/’s avonds, als ik klaar ben met school en met huiswerk en lekker kan bloggen/videos kijken + opnemen.

20. Wat doe je als je wakker wordt? Kijken op mijn klok en wachten totdat de wekker gaat.

21. Wens je je huid lichter of donkerder? Donkerder, lekker bruin haha. Past wel goed bij mijn (bruine) haar.

22. Met wie ben je het meest comfortabel? Vrienden/vriendinnen. Ook wel met familie.

23. Wil je ooit trouwen? Ja, I think.

24. Is je haar lang genoeg voor een pony tail? Jaaa :)

25. Welke celebs zou je graag willen ontmoeten? Idk.

26. Doe je aan sporten? Welke sporten? Ik speel nu handbal maar heb al opgezegd dus vanaf volgend jaar (seizoen) doe ik het gewoon zelf zeg maar (ja dat doe ik echt)

27. Wil je liever zonder tv of zonder muziek leven? Liever zonder tv.

28. Wat zeg je meestal onder “awkward silences”? ‘Uhhh’ en ‘dusss…’

29. Wat zijn je favoriete winkels om te shoppen? Kruidvat, H&M, leuke plaatselijke boetiekjes.

30. Wat wil je na je middelbare school doen? Een forensische opleiding op het HBO in A’dam en daarna dat als vervolg van die opleiding naar het buitenland (Engelstalig).

31. Geloof je dat iedereen een tweede kans verdient? Ja.

32. Als je extreem stil bent, wat betekent dat dan? Ik heb niks te vertellen, ik ben moe, ik heb hoofdpijn… etc.

33. Lach je naar vreemden? Vaak wel haha. Er is een meisje waar ik altijd naar glimlach en soms hoi tegen zeg, die kom ik vaak tegen als ik aan het fietsen ben.

34. Naar de ruimte gaan of naar de bodem van de zee? De ruimte.

35. Wat laat je uit je bed komen ‘s ochtends? Mijn pappieeee :D

36. Wat was de kleur van de laatste hoodie die je droeg? Paars denk ik.

37. Ooit gewenst dat je iemand anders was? Ik denk het wel.

38. Favoriete make-up merk? Geen idee haha, iets budget.

39. Favoriete blog? Die is ook moeilijk. Beautylab.nl vind ik heel leuk, maar er zijn heel veel anderen.

40. Favoriete eten? Pizza en verder houd ik van heel veel eten haha.

41. Laatste ding dat je net hebt gegeten? Paashaas (chocola)

42. Ooit een competitie gewonnen? Ja met handbal :D

43. Ooit in Love geweest? Nope.

Nou hopelijk vonden jullie het leuk, ik vond het wel grappig om in te vullen! Ik heb deze tag overgenomen van Eline. Wat is jouw antwoord op deze weird questions?

One thought on “Weird questions

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

