OOTD | Coral & gold

Miss lipgloss boek   ootd 003 Miss lipgloss boek   ootd 009
Outfit Of The Day’s vind ik altijd heel leuk om te zien, omdat je dan echt kan zien wat iemand draagt. Dit is ook echt een outfit die ik naar school aan heb gehad, wat ik het leukst vind om te zien. Hij lijkt wel veel op een outfit uit mijn OOTW filmpje, maar is anders (naar mijn idee leuker).

Miss lipgloss boek   ootd 003
Nu ik deze foto zo groot heb is hij helaas toch niet zo scherp. Hoe dan ook, ik vind de outfit echt super leuk! De kleur van het blouseje vind ik super :)

Miss lipgloss boek   ootd 008
Deze ketting, how cute? Ondanks dat het een beetje een aparte kleur roze is bij het koraal van het blouseje vind ik het toch leuk staan. De blouse lijkt trouwensmeer donkerroze op de foto, maar dat is ‘ie niet ;) Oh, en de ketting heeft een meer oranje kleur.

Miss lipgloss boek   ootd 007
Infinity! Love it :)

Blouse @ Primark – Ketting @ lokaal winkeltje – Armband @ eBay – Jeans @ Lime – Sneakers @ Converse en mijn haar in een staart met een vlecht van mijn pony/lok.

Wat vind je van mijn outfit?

8 thoughts on “OOTD | Coral & gold

  1. Josephine

    Ik vind het zo leuk dat je een mouwloos blouseje over een basic shirt aandoet, moet ik zeker nog eens gaan doen. Het blouseje heeft een mooie kleur :)

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

