TBS Gift Cube Mango

Voor
Dit schattige setje hebben jullie misschien al gezien in deze haul. Dit setje bevat 3 producten, een shower gel, body lotion en douchepuff allemaal in mango-style.

image
De verpakking is mooi en handig, als je het mij vraagt in ieder geval. Ik vind de kleur van de verpakking ook mooi, en het past zeker bij het ‘mango’ thema van dit setje. Je kunt goed zien wat er in zit en het lintje van de douchepuff er zo bovenuit vind ik een heel leuk detail.

Sorry trouwens dat de buitenste rand links een beetje gekreukeld is, dit komt denk ik door de ‘reis’ haha.

image
Deze showergel is oranje van kleur en heel erg fijn. Het maakt je huid schoon maar niet droog en geeft je huid en lekkere mangogeur.

image
Zo ziet de showergel eruit als ie op je huid zit. Hier is ie al een beetje ingetrokken.

image
Deze ‘whip body lotion’ is de eerste body lotion van TBS die ik geprobeerd heb en ik ben fan! Ik weet niet wat dat ‘whip’ betekent, maar deze body lotion voed mijn huid goed (niet zo als een bodybutter, mijn huid heeft nu wel wat meer nodig maar voor in de zomer is hij super) en laat ‘m lekker naar mango ruiken!

image

image
Hier zie je de bodylotion op mijn huid. Er zat een luchtbel in, vandaar dat er wat meer uitkwam haha. Daarmee kun je je onderarm (plus handen) ruim doen.

image
Ik ben zeer tevreden over dit setje! Het ziet er leuk uit, is heel erg fijn en ook zeker leuk als cadeautje!

Yay als… je van mango houdt, The Body Shop een fijn merk vind en je huid genoeg heeft aan een bodylotion.
Nay als… je het hele jaar door een bodybutter nodig hebt of je niet van mango houdt.

Wat vind je van dit setje?

Dit setje is te koop bij The Body Shop of online voor 7,- euro.

5 thoughts on “TBS Gift Cube Mango

  1. Aïsha

    Ziet er echt schattig uit! Er loopt een winactie op mijn blog, misschien vind je het leuk om mee te doen? liefs.

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

