Cien Neon Coral

hoi allemaal, sorry dat het artikel zo laat is maar er is iets niet helemaal goed gegaan! Maar gelukkig staat ‘ie er nu wel :)

Cien voor
Cien, dat merk van de Lidl, heeft nu ook (tijdelijk, denk ik) nagellak! Dat moest ik natuurlijk uittesten en daarom heb ik dit lichte koraalkleurtje meegenomen genaamd ‘Neon Coral’.

Cien nagellak 014
Zoals je ziet dekt dit kleurtje prima met 2 laagjes. Dit is beter da ik verwacht had van dit merk! Ook is het een heel schattig roze kleur met een koraal-achtige ondertoon. Helaas komt dat op de foto echt helemaal niet over, maar er zit wel degelijk iets van koraal in.

Nog een opmerking: op de dop zit een sticker met de naam, het nummer en de kleur. Zo kun je ‘m echt heel makkelijk terugvinden in je stash!

Cien nagellak 019
Ik ben heel erg tevreden over dit lakje, het dekt beter dan ik verwacht had en hij ziet er ook niet vreselijk goedkoop uit.

Yay als… het je niet uitmaakt wat voor merk het is en je op zoek bent naar een roze kleurtje met een koraalroze ondertoon (er zijn ook andere kleuren) en als je het handig vind dat er een sticker op de dop zit.
Nay als… je heel veel waarde hecht aan een merk.

Er is eigenlijk geen reden waarom je dit lakje niet zou kopen (als je de kleur mooi vind), zeker niet als je de prijs bekijkt! Gebruik jij veel lakjes van bijvoorbeeld Essie of OPI of maakt het jou niet uit?

Cien nagellak is (tijdelijk) te koop bij Lidl voor 1,99 euro per stuk (10 ml)

5 thoughts on “Cien Neon Coral

  1. elinetjeeeh

    Echt geweldig dat je gewoon nagellak bij de Lidl kunt kopen! Ik las het al bij femketje.nl, maar ik kon het eigenlijk gewoon niet geloven:) Ik gebruik zelf heel vaak Essence, al weet ik dat het niet het beste merk is;)

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

