Life isn’t about waiting for the storm to pass…

… it’s (about) learning (how) to dance in the rain.
image
Ik vind het een hele mooie quote, en daarom heb ik ‘m nu ook als achtergrond. Ik wilde namelijk een foto (die ik zelf gemaakt heb) met een mooie quote en daar is uiteindelijk dit uit gekomen. Het bevalt me eigenlijk heel goed. Zo wordt ik er steeds een beetje aan herinnert dat ik mijn leven toch echt moet leven, dat ik moet doen wat ik leuk vind ondanks dat ik er wel eens geen zin in kan hebben of dat school heel druk is.

Wat is jouw achtergrond/favoriete quote op dit moment?

6 thoughts on “Life isn’t about waiting for the storm to pass…

        1. Isabel Post author

          Oh haha, dat is raar. Hij staat als het goed is sinds 7:00 uur vanochtend online en ik heb ‘m ingepland, dus al eerder gemaakt.

          Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

