Rokjes voor de lente!

Advertorial

Titel
Ik ben nooit iemand geweest die echt vaak rokjes draagt, omdat ik altijd meer van de broeken was. Toch heb ik ze vroeger (heel lang geleden) wel gedragen en zie ik nu heel veel super leuke outfits met rokken waardoor ik het in ieder geval wil proberen!

Pastel
Bron. Deze outfit vind ik heel erg leuk door de kleuren, want wauw wat zijn die mooi! De outfit is heel schattig en meisjesachtig en oh wat is dat tasje leuk! En het tasje matcht met de schoenen :) Het is alleen niet echt iets wat ik zelf zou dragen, het is toch iets te girly voor mij. Ik zou bijvoorbeeld het rokje iets stoerder combineren en het jasje vervangen door een (nep) leren jasje. Of juist het jasje houden en er een destroyed spijkerbroek onder doen, dat lijkt me echt heel leuk!

spijkerrok met zwartspijkerrok met roze tas
Bron & bron. Twee outfits met een spijkerrok, beiden erg leuk! Ze zijn ook allebei vrij rustig gecombineerd, de een met zwart en de ander met wit. Ik vind het rokje van de linker outfit ook erg speciaal, door het ‘high-waisted’ effect en de knoopjes. Deze geeft een wat stoerder idee dan de rechter outfit, die is wel heel schattig maar door dat de rok toch wat balans geeft vind ik ‘m voor mijzelf ook wel draagbaar. Ik zou de tas wel weglaten, hoe leuk hij ook is (misschien is bruin een optie!) :). Op de blogsite van Esprit (link onderaan dit artikel) vind je ook twee interessante posts over jeansrokken!

another cutie
Bron. En dan deze laatste outfit, zoals ik mijn rok zelf ok zou combineren, met een hemdje in je rok en hakken. Dat alles omdat ik het gewoon mooi vind staan. Met de tas, de zonnebril en de hoed erbij is het toch wat meer ‘outfit-achtig’, als je begrijpt wat ik bedoel! Misschien had ik de schoenen (iets meer) gematcht met de tas, bijvoorbeeld zwarte schoenen met koraal-achtige details. Het is een mooie outfit, maar toch simpel (waar ik van houd).

Er zijn echt super veel leuke outfit te vinden op bijvoorbeeld lookbook. Ook als ik op tumblr, weheartit of youtube outfit’s bekijk zie ik heel erg veel leuke outfits met rokjes! Dit heeft mij geïnspireerd om ook rokjes te gaan dragen, in ieder geval vaker dan nu. Ik blijf toch wel heel erg bij broeken omdat ze bij me passen, maar stijl uitbreiden is nooit verkeerd, toch?

Kijk ook eens op de blogsite van Esprit, voor meer inspiratie! Het is een soort blog waar alles over rokken gaat, daar kun je inspiratie op doen voor nieuwe trends en tegelijkertijd interessante artikels lezen over hoe je een bepaalde rok kunt combineren!  Draag jij graag rokken, of houd jij het bij broeken?

7 thoughts on “Rokjes voor de lente!

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

