Nail-art Koninginnedag 2013

Nail-art 'Abstract' Koninginnedag 2013
Omdat je met Koninginnedag toch iets speciaals wilt doen (al helemaal omdat het nu wat specialer is, qua nieuwe koning) heb ik een leuke nail-art bedacht. Er zijn heel veel verschillende mogelijkheden qua uitvoeren, ik bespreek ze natuurlijk niet allemaal maar wel veel. Het is een Koninginnedag nail-art met en abstract thema :)

nail art 1
Koninginnedag nail art 2013 023
1. Lak je nagels in een nude kleur. Ik gebruik hier Café Olé van Essence Nude Glam. 2. Lak een vierkantje van je nagels in een donkere kleur oranje (Wake up! van Essence) en een vierkantje in een lichter oranje kleurtje (MAX ‘orange’ striper). 3. Pak een nudekleurige striper die net iets donkerder is dan je basiskleur en omlijn daarmee de twee vierkantjes. Nu kun je ze eventueel ook nog een beetje bijwerken, als de lijnen niet helemaal recht zijn. Ik gebruik hiervoor MAX ‘nude’ striper.

image
Koninginnedag nail art 2013 039
Hier gebruik ik een neon lakje van MAX, een zilvere striper van MAX en Fred Said Red van Catrice. Let op: Zilvere glitters zijn best moeilijk te gebruiken en met twee laagjes dekt ‘ie wat beter en is het effect leuker.

nail art 3
Koninginnedag nail art 2013 059
Hier heb ik Yellow Sub-Mandarin van Catrice, MAX ‘orange’ striper en MAX ‘black’ striper gebruikt. Let op: het omlijnen is hier wel moeilijker doordat je zwart veel beter ziet.

nail art 4
Koninginnedag nail art 2013 074
En dan de laatste versie, hier heb ik High Energy van Rimmel, Pimp My Shrimp van Catrcie en MAX ‘French Pink’ striper gebruikt.

Koninginnedag nail art 2013 085
Nog wat leuke oranje hartjes op mijn duimnagel, wat ook eigenlijk wel een heel leuk idee is! Gewoon je kwastje recht houden en dan een schuin ‘streepje’ neerzetten, twee kanten op. Super simpel maar ook super leuk!

Wat is jouw favoriete versie van deze abstracte nail art?

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

