Vijf favoriete liedjes van dit moment #2

Sinds dat ik de film ‘The Host’ heb gezien ben ik gek op dit liedje. Ik kende het liedje dus ook van die film, maar ik vind ‘m gewoon heel mooi. Imagine Dragons is zeker iets waar je naar moet luisteren, ook al kan het misschien zijn dat je het niet zo leuk vind als ik :) It’s Time, Demons en Bleeding Out vind ik ook heel erg mooi (stiekem vind ik alle liedjes heel erg leuk, ik had deze post helemaal met hun liedjes kunnen vullen maar ja).

Ik vind dit liedje heel mooi, vooral het refrein. Normaal houd ik niet zo van Nederlandse muziek (geef mij maar Engels-talig) maar voor dit liedje maak ik graag een uitzondering!

En deze is ook gewoon heel erg leuk. Ik was vroeger wel fan van Avril Lavigne en vind haar muziekstijl en stem nog steeds erg leuk.

Demi Lovato, haar liedjes vind ik ook vrijwel altijd leuk. Dit liedje is niet zo makkelijk om mee te zingen, waar ik normaal wel van houd maar het liedje is leuk genoeg om dat over het hoofd te zien (en het lukt me toch wel). Ook van haar was ik vroeger fan, waardoor ik haar liedjes leuk blijf vinden.

Sinds ik dit liedje op mijn mobiel gezet heb luister ik het heel veel. Hetzelfde verhaal als bij Avril & Demi, ik vind ook bijna al zijn liedjes leuk. Ik geloof dat ik niet zo’n hele moeilijke muzieksmaak heb, ik luister bijna alles.

Wat zijn jouw (vijf) favoriete liedjes van dit moment?

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

