Photographs #5 Maart & April 2013

Large
Afbeelding via WeHeartIt.com. In ‘Photographs’ laat ik jullie elke 2 maanden zien wat ik zoal gedaan heb door middel van foto’s, gemaakt met mijn mobiel. Ik doe het per twee maanden omdat ik anders heel weinig foto’s heb. Deze twee maanden waren leuk, het werd weer warmer!

IMG_4479
Als eerst deze opgeslagen afbeelding, ik vind ‘m echt geniaal :) Misschien wat voor op mijn kamer, haha!

WP_001412
Sneeuw!?

WP_001414
Ontbijtkoekreep, nieuw favoriet tussendoortje! Samen met rijstwafels en van die mini kaasjes.

WP_001419
Zon!!!

WP_001422
En weer sneeuw. Nederland weet ook niet wat ‘ie wil.

WP_001426
Thee met een brownie!

WP_001429
Daar is mister ontbijtkoekreep weer, nu met z’n vriend mister banana. (haha)

WP_001432
Nagellakjes meten? Ja zeker! Ik krijg een nieuwe kamer (+/- dan) en wil nog iets verzinnen voor mijn nagellakjes, bijvoorbeeld van die schilderijlijsten van Ikea, maar ik weet het nog niet zeker. Iemand nog tips?

WP_001433
Achtergrond op dit moment! Proud of myself hehe.

WP_001436
Rode broek aan, het mag weer want het is lente (ik vind gekleurde broeken niet passen bij de herfst/winter).

WP_001438
Bloemen! Daar wordt ik blij van :)

WP_001440
Sieraden rekje opgehangen aan het sleuteltje lol. Geen idee waarom. (beetje random)

WP_001441
And again, proud of myself. Ik vind m’n achtergrond echt heel mooi gelukt.

WP_001494
Bezig met mijn banner! Wat vinden jullie er eigenlijk van?

WP_001495
Pakketje! Dit was het Misslipgloss boek.

WP_001502
Artikels inplannen… Ik vind het echt heerlijk om even een middagje te bloggen, weg van al het huiswerk haha!

WP_001503
Blauwe lucht!

WP_001504
Huiswerk, Franse mondeling leren op m’n bed (daar had ik een 8 voor trouwens!) met een leuke tijger-fleecedeken.

WP_001505
Je m’appelle Isabel et j’ai quatorze Ans. J’habite á XXXXX, c’est aux Pays-Bas. J’aime écrire sur mon blog. Haha.

WP_001506
Mooie narcissen buiten!

WP_001507
Nog een lief bloempje.

WP_001508
Lekker weer buiten!

WP_001521
Chelsea was aan het vechten met een vlieg (zij won).

WP_001526
Krullen! Niet gekruld ofzo, mijn haar dacht gewoon spontaan laat ik eens gaan krullen (echt waar).

WP_001529
Altijd aftellen tot vakanties! Inmiddels is het nog een 5 dagen en als jullie dit lezen is het al meivakantie!

WP_001444
Weer een foto met de zon, hij lijkt echt heel erg veel op de andere (kom ik nu pas achter).

WP_001450
Jeffrey in actie :)

TQ_vreemde_make-up_gewoonten02
Sta bij Vera’s Twitter Question!

WP_001451
Deze heb ik al zo lang niet meer gebruikt! Ooit heb ik ze gehad om ze te testen voor beautygloss en daarna heb ik ze teruggevonden in mijn moeders toilettas (vrouwen…!).

WP_001452
Een heleboel nagellakjes in een doos die er aan toe zijn om opgeruimd te worden.

WP_001456
Dit shirtje heb ik al zo lang, en ik pas ‘m nog steeds (ook al zit ie wel een beetje strak). Blijft leuk :)

WP_001462
Een hele lege bioscoopzaal bij ‘The Host’. Had ik niet verwacht! Dat rechts is trouwens een vuilnisbak denk ik, maar het lijkt op een mens als je snel kijkt!

WP_001466
Uitslapen, want hier was het namelijk kwart voor 9 (klok een uur vooruit).

WP_001493
Zo is het beter opgeruimd maar ik weet nog steeds niet hoe ik ze het beste kan opbergen. Iemand tips?

WP_001530
Dit noemen ze huiswerk-ontwijkend gedrag. Het is nog best lastig om ze op kleur te leggen, ik weet namelijk nog steeds niet waar de bruin er bij moet.

WP_001531
Kleuren! Dit is zo’n mat die je op je bureau legt en waar je op kan schrijven :)

WP_001533
Engels oefenen! En ik denken dat ik weet wat ‘to apologize’ betekent…

WP_001534
Maar nee, het woordje ‘je’ moest er nog voor.

WP_001540
8,4 voor wiskunde, helemaal blij!

WP_001542
Aardbeienmilkshake en mini babybel kaasje om deze editie van de tweemaandelijkse ‘Photographs’ af te sluiten! :)

Wat heb jij de afgelopen twee maanden zoal gedaan?

One thought on “Photographs #5 Maart & April 2013

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

