I don’t like getting out of my comfortzone… and that’s who I am.


Ik twijfelde heel erg of ik deze tag wel wilde doen, ondanks dat ik ‘m wel hel leuk vond, is dit natuurlijk een hele, hele persoonlijke tag en ik vind het toch wel moeilijk. Maar toch heb ik het gedaan (/ben ik het nu aan het doen). Lisanne zou trots op me zijn! Haha.


Ne-va.


(alleen daar ben ik het ‘s ochtends niet zo mee eens)


Ook al komen jullie wel redelijk in de buurt <3


Oja, huiswerk gaat voor bloggen! Oepsie. ;P


En CSI, NCIS, Castle, Elementary… enz.


Want anders zou ik hier niet zijn.


Is dat raar?


Misschien wel door tags zoals deze.


Wizards of Waverly place is leuk, oke.


A lot.

Zo dat was nog eens een tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen/kijken. En ik daag jou uit om deze tag ook te doen en mij dan de link te sturen (mag bij de comments of op twitter). And what’s who you are?

2 thoughts on “I don’t like getting out of my comfortzone… and that’s who I am.

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

