Persoonlijke update #1 Vakantie

Hoi allemaal! Vandaag is het zondag (gisteren voor jullie) en ik ben gisteravond om half 11 thuisgekomen van vakantie. Dit wisten jullie niet omdat ik van mijn ouders daar niks over op internet mag zetten :)

Nou, de vakantie was in ieder geval heel leuk. Ik ben naar Frankrijk geweest, naar de Ardèche. De eerste paar dagen was het nog een beetje regenachtig maar daarna was het heerlijk weer. Helaas heb ik geen mooie ‘bruine’ foto’s van mezelf, ik word nou eenmaal niet snel bruin (vaker word ik rood of bruin gevlekt – sproeten -). Ook heb ik nog een aantal (niet zo veel) spulletjes gekocht, die binnenkort in een shoplog komen!

Ook komt er nog een artikel met foto’s om je een idee te geven van mijn ‘reis’ (om het zo te zeggen) en een artikel met ‘mooie’ foto’s. Als je begrijpt wat ik bedoel!

Dit was mijn persoonlijke update voor deze keer, doeii!

Heb jij een fijne vakantie gehad?

One thought on “Persoonlijke update #1 Vakantie

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

