Catrice Fuchsiarama & Don’t Tell Mademoiselle

Catrice Fuchsiarama & Don't tell mademoiselle
Er was weer 1+1 gratis op nagellakjes en daarom heb ik deze twee kleurtjes meegenomen. Fuchsiarama, een donkere oudroze kleur, en Don’t Tell Mademoiselle, een rozige nude.

image
Ze zien er heel mooi uit, vind je ook niet?

IMG_1403

IMG_1408

Fuchsiarama is, zoals ik in de intro al zei, een donkere oudroze kleur. Hij heeft geen glitters en lakt heel fijn, alleen kan wel wat dik zijn (pas op met dikke laagjes). Deze lak dekt met 1 laagje, maar is mooier en egaler met 2. Het kwastje vind ik fijn, alleen wel een beetje aan de dikke kant. Ook is het vervelend dat de dop scheef zit (geen idee hoe dat komt, was bij alle 2 de lakjes in de winkel zo), ik weet niet of ie goed sluit.

IMG_1415

IMG_1418
Don’t Tell Mademoiselle is wel een goede nudekleur voor mij, denk ik zo. Ook deze dekt met twee laagjes (bijna al met 1, maar 2 is toch mooier), heel goed voor een nudekleur! Deze bevat geen shimmers, maar helaas wel een scheve dop!

Deze Catrice lakjes bevallen me heel goed, vooral de dekking, het is alleen jammer van de dop (hebben jullie misschien een idee hoe?). Wat is jouw perfecte/lievelings nudekleur?

2 thoughts on “Catrice Fuchsiarama & Don’t Tell Mademoiselle

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

