Mini-shoplog Frankrijk

image
Vorige week, in de meivakantie, ben ik naar Frankrijk geweest. Daar heb ik een aantal spulletjes gekocht en ondanks dat het niet veel is wil ik die graag even aan jullie laten zien!

IMG_1168
Als eerst heb ik nieuwe schoenen gekocht, dit zijn Asics ‘Gel Blackhawk’. Geen idee wat dat betekent, maar ja. Ik vond ze er wel leuk uitzien en had nieuwe gym- en sportschoenen nodig. Deze komen van de Decathlon.

IMG_1174
Dit is een bandeau-bh van Groupdeal.nl, het leek me wel handig om er zo een te hebben voor de zomer :) Hij lag (door de brievenbus) op me te wachten toen ik thuiskwam! Deze heeft ook een soort ‘ingebouwde bh’.

IMG_1182
Ook heb ik een borstel gekocht van ‘Franck Provost’ bij de supermarkt, ik geloof de Le Clerc. Het is een hele mooie borstel met zilveren details (ook al heb ik ‘m daar niet voor gekocht) en hij is ook super fijn, maar soms wordt mijn haar er wel een beetje statisch van.

IMG_1191
Twee scrunchies omdat ik haarelastiekjes nodig had en de anderen echt voor geen ene meter blijven zitten in mijn haar (mijn haar is dik, elastiekjes zakken heel snel uit) probeerde ik deze en ze bleven beter zitten dan anderen!

IMG_1194
Ik kreeg ineens het ‘geniale’ (ahum) idee om er entje om mijn lens te doen. Geen idee waarom, maar het ziet er wel schattig uit (ehhhh).

IMG_1198
Dit schattige uiltje heb ik op een plaatselijke markt gekocht. Ik heb geen idee van wat voor materiaal het is, ik denk een soort hout want zo voelt het wel, maar hij is heel licht.

IMG_1210
Sorry voor de ‘rommel’ op de achtergrond! Dit is een hemdje dat ik ook op die markt gekocht heb met allemaal camera’s. Ik ben gek op fotografie (dat wist je waarschijnlijk al) en daarmee ook op camera’s, dus dit hemdje vond (en vind) ik super leuk!

IMG_1431
Op diezelfde markt heb ik dit shirtje (ook nog!) gekocht, met een kant ‘rondje’ aan de achterkant en een strik. Ik vind ‘m wel schattig!

IMG_1438
Als laatste dit ding. Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik er mee moet (als je er tegen aan ‘slaat’ – met je vinger – valt hij om) maar dit heb ik gewonnen met een spel op de camping (vossenjacht). Ik kreeg dit, maar hoopte stiekem op een ijsje. Haha.

Dit was mijn shoplog! Heb jij nog wat gekocht de laatste tijd/in de meivakantie?

7 thoughts on “Mini-shoplog Frankrijk

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

