H&M favorites

In de titel stond eerst ‘5 favorieten’ maar dat is niet helemaal gelukt. Jullie weten van mijn H&M ‘verbod’ maar toch, het zijn zúlke leuke spullen. Overigens heb ik er nog niks gekocht, alleen gekeken :)

image
Allemaal hetzelfde model (toeval, eigenlijk) maar deze items vind ik heel leuk. Het eerste hemdje spreekt me heel erg aan, de jas ook (het contrast tussen de twee stoffen is niet zo groot, dat vind ik fijn en het laatste hemdje heeft een laag uitgesneden ‘mouw’ of hoe je dat moet noemen. Leuk met een bandeau eronder!

image
Zwart-wit is iets dat ik niet zo heel vaak draag, ik draag liever wat meer kleur, maar dit shirtje vind ik wel heel cool! En het ‘I never liked you anyway’ shirt vind ik leuk, ook al is de tekst een beetje arrogant misschien :) En de jumpsuit, I love it!

image
De eerste is een heel schattig minty blauw achtig kleurtje, ik vind ‘m super mooi! Volgens mij heb ik die al is gezien bij Bethany (Macbarbie07) maar dat weet ik niet zeker. De tweede is een LBD (Little Black Dress) en ik vind de vorm heel leuk! En dan: O M G. Die is zo leuk! Ik wil die echt graag hebben :)

Dat waren weer een paar H&M favorieten op een rij! Heb jij nog iets leuks gezien bij H&M (of een andere winkel)?

5 thoughts on “H&M favorites

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

