25 vragen (TAG)

Hoi allemaal! Vandaag heb ik een tag voor jullie, de 25 vragen tag. Hopelijk vinden jullie het leuk!

1. Heb je huisdieren?
Jep! Mijn ouders zijn gescheiden maar totaal hebben we 4 katten, 4 konijnen, 1 hond en 1 muis. De namen: Reggie (spreek uit: retsjie), Ramona, Jeffrey, Chelsea, Lizzy, Dora, Donny, Daisy, Scooby, Kees. ♥

2. Noem drie dingen die bij je in de buurt zijn?
Mijn wiskundeboek, mijn laptop en wat make-upspulletjes.

3. Wat voor weer is het op dit moment?
Beetje regenachtig en weinig zon, helaas.

4. Heb je een rijbewijs? Zo ja, heb je al eens een botsing gehad?
Nee.

5. Hoelaat ben je vanochtend opgestaan?
Ongeveer 10 uur, denk ik.

 

6.Wanneer heb je voor het laatst gedouched?
Gistermiddag (als ik dit schrijf)

7. Welke film heb je voor het laatst gekeken?
Wow moeilijke vraag, ik vergeet het altijd. Maar de laatste film die ik in de bioscoop heb gezien was The Host.

8. Wat stond er in je laatste sms?
”Doeii, succes” naar deze meid, vlak voor dat ze op moest met een (school) toneelstuk.

9. Welke beltoon heb je?
”Triple rainbow” is mijn beltoon (niet aan te raden als beltoon), ik moet ‘m nog even veranderen. Nokia heeft ongelooflijk veel keuze qua beltonen lol.

10. Ben je ooit wel eens in het buitenland geweest?
Ja, ik ga best vaak op vakantie. Ik ben bijvoorbeeld (buiten de Benelux) in Frankrijk, Italië, Duitsland, Slovenië en Denemarken geweest. Ik houd heel veel van reizen :D

11. Hou je van sushi?
Nee. Ik houd niet van sushi maar ik vind het wel lekker, soms.

049
12. Waar doe jij je boodschappen?
Kruidvat. Ik doe namelijk alleen beauty-boodschappen.

13.  Heb je ooit wel eens slaapmiddelen gebruikt?
Nee…

14. Heb je broers en zussen?
Ja, een broertje van 12 en een zusje van 10.

15. Heb je een laptop of een desktop computer?
Ik heb zelf 2 laptops en in huis hebben we nog wel wat meer (weet niet of ze dat bedoelen).

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
15 :D

17. Draag je een bril of lenzen?
Ik heb lenzen en een bril, maar draag eigenlijk altijd mijn lenzen.

18. Verf je je haar?
Soms, ik heb het wel ‘ns geverfd maar het is niet dat ik het bijhoud ofzo haha.

19. Wat zijn je plannen voor vandaag?
Vandaag is het zondag en ik heb niks te doen behalve moederdag dus heb ook niks gedaan, behalve bloggen, huiswerk en ik ga zo (hopelijk) cakejes bakken.

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Lang geleden, ik weet het niet meer.

21. Wat is je favoriete Pizza?
Quattro Formaggi (vier kazen) neem ik het meest. Maar ik lust bijna alle pizza. Ik houd van pizza :D

22. Heb je liever hamburgers of cheeseburgers?
Cheeseburger!

23. Wanneer had je voor het laatst een ‘all-nighter’?
Nooit, of misschien een keer met oud en nieuw? Ik doe nooit echt iets ‘s nachts, behalve slapen en hoogstens naar de wc gaan haha!

Rimmel Apocalips lipstick 008
24. Welke kleur ogen heb je?
Blauw

25. Proef jij het verschil tussen Coca Cola en Pepsi?
JA.

Je mag ‘m overnemen als je wilt!

4 thoughts on “25 vragen (TAG)

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

