Kruidvat Professional oogschaduwkwasten 11 en 13

Voor
Toen ik in de Kruidvat ein-de-lijk deze kwasten tegen kwam was ik heel erg blij en twijfelde geen moment: 11 en 13 gingen met mij mee naar huis. En toen kwam het moment van de waarheid, het testen van de kwasten…

De Kruidvat Professional lijn bestaat uit 7 kwasten waar van ik er 2 ga reviewen. De prijzen variëren tussen de 2,99 en de 6,99.

Kruidvat Professional Pro: 11 “Oogschaduwpenseel breed”

Kruidvat Kwasten 11 & 13 004
De kwast is lang, dun en houd fijn vast. Het is een mooie mat zwarte kwast met zwarte haren en zilveren letters. Aan het eind van de kwast staat ‘eye shadow’ en ‘pro: 11’.

Kruidvat Kwasten 11 & 13 006

Kruidvat Kwasten 11 & 13 012
”Ideaal voor het aanbrengen van oogschaduw op de oogleden en rondom de ogen.”

De haren zijn heel erg zacht en de kwast is heel fijn om te blenden, maar je kunt er ook gewoon oogschaduw mee aan brengen (hij is wel een beetje aan de brede kant). Het haar is 100% natuurlijk.

”Breng de oogschaduw met lange halen op het ooglid aan voor een royale en egale dekking. Het penseel kan tevens worden gebruikt om aangebrachte kleuren te mengen.”

Kruidvat Professional Pro: 13 “Oogschaduwpenseel rond”

Kruidvat Kwasten 11 & 13 016
Ook deze kwast is lang, dun en houdt fijn vast. Deze heeft een iets breder ‘middenstuk’ dan de ander, maar ze hebben beiden veel grip. De mat zwarte kleur en de zilveren letters met ‘eye shadow’ en in dit geval ‘Pro: 13’ zijn ook aanwezig.

Kruidvat Kwasten 11 & 13 015

Kruidvat Kwasten 11 & 13 026
”Ideaal voor het aanbrengen van intense kleuren op de oogleden en schaduw langs de arcadeboog.”

De haren zijn heel erg zacht en fijn om je je oogschaduw op het bewegend ooglid aan te brengen. Je kunt er ook een lijntje onder je ogen mee trekken of als arcadeboogkwast maar voor dat eerste is ‘ie vrij breed en voor het tweede gebruik ik kwast 11 liever ;). Het haar van deze kwast is ook 100% natuurlijk.

”Breng de oogschaduw met brede halen op het ooglid aan voor een egale en perfecte finish. Breng een diepere schaduw op de arcadeboog aan om de ogen te accentueren.”

Kruidvat Kwasten 11 & 13 030
Ik heb hier een look gemaakt met de kwasten en het Catrice Absolute Nude palette. In het echt zie je de kleuren beter, ik moet nog oefenen op het maken van ‘look’ foto’s. Maar hoe dan ook, de kwasten brengen heel fijn aan en voelen super zacht op mijn ogen.

Heb jij al ervaring met de Kruidvat Professional kwasten?

8 thoughts on “Kruidvat Professional oogschaduwkwasten 11 en 13

  1. Marjolein

    Ik heb ze zelf ook, maar ik weet nog steeds niet wat ik ervan vind haha. Niet slecht, maar ook niet bijzonder goed. Maar dat is op zich al een hele verbetering, want meestal zijn kwasten van drogisterijmerken niet erg fijn!

    Reply
    1. Isabel Post author

      Ik vind ze wel heel fijn, maar ik ben ook niet zulke dure kwasten gewend. Ze zijn wel lekker zacht (hopelijk gaat dat niet snel over).

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

