Volgende week (belangrijk)

Hoi allemaal!

Ik weet dat er veel van jullie zijn die dit soort persoonlijke berichten niet lezen maar hoe dan ook is het belangrijk om dit te vertellen :)

Volgende week ben ik niet thuis, ik zit namelijk in Polen. Daar heb ik een project (geregeld vanuit iemand van school) over fotografie. Er komt niks online, ik heb namelijk niks ingepland (ik had geen tijd en anders kwamen er toch niet echt interessante artikelen online) en waarschijnlijk heb ik ook geen wifi. Ik ga zaterdag vroeg weg en een week later ‘s middags ergens weer terug.

Ik denk wel dat het heel leuk word, allemaal foto’s maken en het is ook best een gezellige groep. Als jullie een samenvatting/verslagje of iets dergelijks willen kunnen jullie dat vragen, ik weet namelijk niet of ik dat wel moet doen.

Tot over (ongeveer) anderhalve week! xxx Isabel

3 thoughts on “Volgende week (belangrijk)

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

