Mijn glitternagellakjes

Dit is het eerste artikel sinds ik terug ben en het is nog geen foto-artikel maar die komt eraan. Ik moet de foto’s nog uitzoeken en eventueel bewerken dus dat komt in de loop van volgende week (hoop ik, ik durf niets te beloven).
Mijn glitternagellakjes
Dat ik van nagellak houd is geen geheim en dat ik er veel heb ook niet. Nagellakjes die ik wel heel erg mooi vind maar niet vaak draag zijn glitter nagellakjes. Vaak draag ik ze maar op 1 nagel, wat eigenlijk heel erg zonde is: ze zijn zo ontzettend mooi! En daarom ga ik ze aan jullie laten zien :)

Glitternagellak 021
De eerste 4 nagellakjes zijn van de essence nail art special effect lijn. V.l.n.r.: glorious aquarius, circus confetti, it’s purpelicious en copper’ize me!. Ik vind ze echt heel erg mooi. De blauwe is mijn favoriet, hij heeft blauwe en goude ‘grote’ glitters met hele kleintjes tussendoor.

Glitternagellak 020
Deze 4 zijn van de catrice million styles limited edition. V.l.n.r.: million dollar baby (geloof ik, hij heeft geen etiket-ding), shake it! flake it!, return of space cowboys en hole qué tal!?. Shake it! flake it! en holo qué tal!? vind ik het mooist, omdat ik van flakies houd en er in de tweede echt een hele mooie paarse glitter zit.

Glitternagellak 022
Deze nagellakjes zijn van twee verschillende merken, twee van ‘Paris memories’ en twee van de (oude) essence colour & go lijn. V.l.n.r.: naamloos (ik noem ‘m even yellow stars), make it golden, time for romance en naamloos (deze noem ik even purple & silver). Hier vind ik purple & silver en time for romance het mooist. Die eerste glittert gewoon heel mooi en de tweede geeft je nagellak ook een andere (donkerdere) kleur.

Glitternagellak 023
En als laatst een mix van merken. Max, catrice, essence en miss sporty. V.l.n.r.: Purple, I’m dynamite, candy crush en 889 (ik noem ‘m almost purple, hihi). Misschien valt het jullie al op, maar purple en almost purple lijken heel erg op elkaar – vandaar de naam. Ik vind die twee hier het mooist, omdat ze het meest opvallen en er echt heel gaaf uit zien.

Glitternagellak 025
Ik zie weinig verschil, jij?

Hoeveel glitterlakjes heb jij en draag je ze vaak?

2 thoughts on “Mijn glitternagellakjes

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

