Almost summer (holiday) update

Hoii! Morgen begint de laatste week van school, donderdag moeten de cijfers al ingeleverd worden. Mijn laatste toetsen moeten gemaakt worden, het einde van het schooljaar is heel erg dichtbij. De 4e en een heerlijke lange zomervakantie ook.

Over de zomervakantie gesproken, ik ga zo veel mogelijk proberen de bloggen. Ik wil het echt graag weer oppakken, ondanks dat het de laatste tijd niet zo heel erg soepel verloopt (lees: ik was druk bezig en daarna had ik tijd, maar geen zin/inspiratie meer). Ik ga vanaf nu gewoon weer 100% voor het bloggen, omdat ik het leuk vind en graag wil blijven doen.

Met dit artikel luid ik een nieuwe periode aan; een periode van meer bloggen en mijn aandacht beter verdelen (ik moet in de 4e natuurlijk gewoon hard aan de bak). Een periode van gelukkig zijn met wat ik doe (en niet stressen over al die toetsen en andere verplichtingen). Ik zal jullie op de hoogte houden :)

Liefs, Isabel

2 thoughts on “Almost summer (holiday) update

  1. elinetjeeeh

    Leuk dat je het weer wilt oppakken! Ik ben benieuwd naar je artikelen. En alvast een fijne vakantie :D Dat je al naar de 4e gaat zeg! Wat gaat de tijd toch snel :)

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

