Kruidvat Dag- & Nachtcrème Sensitive

Kruidvat dag & nachtcreme voor
Kennen jullie die reclame over de Kruidvat eigen merk dagcrème? Ik vond ‘m zo grappig. Toen ik in de Kruidvat liep moest ik ineens aan die reclame denken, ik had namelijk nog een dagcrème nodig! En toen heb ik meteen ook maar een nachtcrème meegenomen.

‘s Ochtends was je alle luiheid en moeheid uit je gezicht en daarna is het tijd voor een crème, want je moet je gezicht natuurlijk wel verzorgen! Je blik glijd langs alle potjes en ineens zie je daar je Kruidvat dagcrème staan! Precies degene die je nodig had, Sensitive voor de droge (bingo) en gevoelige huid.

Kruidvat Dag & nachtcreme sensitive 003
Het potje is netjes. Een leuk label en de naam staat er duidelijk op. De kleur van het potje is niet heel erg mooi, maar ik vind het niet heel erg storend.

Kruidvat Dag & nachtcreme sensitive 004

Kruidvat Dag & nachtcreme sensitive 005
De crème zelf is (gelukkig) wit en lekker voedend! Perfect voor de droge huid dus. Het ruikt een beetje apart (niet heel erg storend) en smeert goed uit.

Kruidvat Dag & nachtcreme sensitive 002
Excuses dat deze foto iets minder mooi is, hier kwam ik helaas te laat achter! Hoe dan ook, de nachtcrème zit in hetzelfde potje en het kan dus gauw zijn dat je het verward…

Kruidvat Dag & nachtcreme sensitive 006

Kruidvat Dag & nachtcreme sensitive 008
Weer een lekkere witte crème! Dit keer een dikkere variant, nog wat meer voeding voor die droge huid! Deze trekt wat minder snel in (een kenmerk voor een nachtcrème) en smeert wat minder fijn uit.

Kruidvat Dag & nachtcreme sensitive 001
Deze twee zijn voor mij echt aanraders! En nu maar hopen dat dat zo blijft natuurlijk :) Ze verrichten geen wonderen (maar dat beloven ze ook niet), ze doen gewoon hun werk! Het kan alleen wel zijn dat je de geur helemaal niks vind, dus in de winkel (‘door de verpakking – de folie – heen) ruiken is wel een must. Ik wil eigenlijk meteen terug om meer te halen, de reinigings-producten en de tea tree olie. Heb jij de Kruidvat gezichtsproducten al uitgeprobeerd? Wat is jouw ervaring?

Kruidvat Dag- & Nachtcrème zijn verkrijgbaar bij Kruidvat voor 1,89 euro

6 thoughts on “Kruidvat Dag- & Nachtcrème Sensitive

  1. David

    Superleuk review, ik heb zelf laatst de Tea Tree dag- en nachtcrème gehaald bij de Kruidvat, hij ruikt ontzettend sterk naar een bepaalde plant maar na een tijdje verdwijnt het gelukkig. Het werkt goed, in verloop van tijd word de huid hopelijk egaler en helder, hoe zit dat de crèmes die jij hebt gebruikt?

    Reply
    1. Isabel Post author

      Mijne ruiken niet echt sterk naar een plant, maar ze hebben wel een aparte geur (deze ruik je inderdaad later niet meer). Mijn huid is er niet egaler van geworden alleen minder droog – waar ik ze ook voor gekocht heb. Kruidvat heeft namelijk verschillende ‘typen’ crèmes, voor verschillende huidtypen. Ik hoop dat ik zo antwoord heb gegeven op je vraag. :)

      Reply
  2. Gloria Verhage

    Ik heb de andere sensitieve dagcrème van Kruidvat, die in een potje met wit deksel zit, met een wit doosje eromheen. Ze hebben de sensitive nog niet zo heel lang, maar zeker al wel een jaar. Deze bevalt mij erg goed, er zit zelfs een zonbeschermer (15 SPF) in! Handig voor deze zonnige dagen…. Crème is ook goed smeerbaar, maar je merkt wel dat er zonbescherming in zit, waardoor het iets moeilijker intrekt.

    Reply
    1. Isabel Post author

      Oh, die ben ik nog helemaal niet tegengekomen! Toch maar even kijken, aangezien ik nog geen dagcreme met spf heb.

      Reply
  3. Angela

    Klinkt eigenlijk best wel goed! :) Zelf heb ik een vette huid, dus ik ga eens een kijkje nemen of ze er ook eentje voor een vette huid hebben. :) Goede review!

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

