Opgemaakt #1

Opgemaakt 1
Hoog tijd voor mijn eerste ‘opgemaakt’ artikel! De volgende keer wil ik het in video-vorm doen, vertel maar wat je fijner vind/lijkt. Nu dus alles wat ik heb opgemaakt de laatste tijd + wat ik er van vind!

Opgemaakt #1 001
De eerste kandidaat is de Clearasil 3-in-1 Wash. Deze vond ik wel heel fijn, er zitten (zaten) kleine scrubdeeltjes in en het was gewoon een fijne cleanser! Wat wel jammer is, is dat er nog heel veel in zit als je er niks meer uit krijgt, dan moet je het er uithalen zonder het pompje te gebruiken.

Opgemaakt #1 002
Tja, een deo! Simpel gezegd: doet z’n werk :) Dit is Rexona cotton dry.

Opgemaakt #1 003
Essence my skin intensively caring cream ‘normal to dry skin’  vind ik enorm fijn! Hij voedt mijn huid goed maar maakt ‘m niet vet. Helaas is hij niet meer te koop.

Opgemaakt #1 004
De andere variant, Essence my skin mattyifing cream ‘normal to combination skin’ was niet echt iets voor mij. Het is zeker geen slecht product, maar mijn huid heeft gewoon wat meer voeding nodig!

Opgemaakt #1 005
Hier is weinig over te zeggen haha! Dit was ooit een blanke lak (nummer 01) van Hema. Nu is ‘ie oranje-achtig (en veel te stroperig), maar ik weet eerlijk gezegd niet hoe ‘ie oranje geworden is!

Opgemaakt #1 006
La Femme Beauty’s Crackle Nagellak in ‘Turquoise’. Deze heeft z’n beste tijd gehad! Stroperig, met klonten en de kleur zit niet meer ‘in elkaar’ (donkerblauw los van lichtblauw, ehhh). Jammer!

Opgemaakt #1 008
Deze Top Coat van Max (Action) is dan misschien niet de beste longlasting topcoat die er bestaan, maar hij geeft m’n nagels wel een mooie glans en de nagellak blijft er iets langer door zitten. Ook deze is op!

Opgemaakt #1 009
Deze top coat van de Hema is uitgedroogd, deze heb ik al erg lang en ik besloot dat ik ‘m toch maar eens weg moest doen.

Opgemaakt #1 010
Vogue girl parfum deo Cats, is een deo die ik al lang in mijn bezit heb. Ik spoot ‘m af en toe wel eens op bij wijze van ‘parfum’. Nu is ie dan toch op, iets wat ik vroeger zag als een ‘luxeproduct’ (voor mij waren deze producten vroeger best duur en deed ik er altijd heel voorzichtig mee).

Opgemaakt #1 011
De Hegron hairrepair wonder serum spray. I love it! Ik gebruik deze elke keer nadat ik m’n haar gewassen heb en heb ‘m ook al op nieuw gekocht.

Opgemaakt #1 013
Syoss droogshampoo is de eerste droogshampoo die ik heb uitgeprobeerd. Op dit moment is de tweede flacon hier van aan de beurt en daarna wil ik toch echt wat van Batiste gaan proberen (ook al zijn deze heel fijn, ze ruiken erg fris).

Opgemaakt #1 015
And last, but not least: nagellakremover! Mijn holy grail (tja, die nagellak moet er toch echt een keer af), haha. Dit is simpele nagellakremover, niks te klagen. :)

En dit was het al weer voor deze (eerste!) keer. Wat heb jij de laatste tijd opgemaakt? Zou je het opnieuw kopen?

6 thoughts on “Opgemaakt #1

  1. Jhemyla

    Ik maak echt nooooit nagellak op! Die van essence leek mij ook erg fijn, jammer dat die niet tekoop is. Zullen we elkaar volgen op bloglovin?

    Reply
  2. Angela

    Leuke opgemaakte producten. Zonde van de topcoat die oranje is geworden en de mooie nagellakjes die uitgedroogd zijn.

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

